ביטוחים

פספורטכארד - כיצד לבחור את ביטוח הנסיעות הטוב ביותר עבורכם

פספורטכארד

שתפו למשפחה וחברים
שגם הם יוכלו להנות מקריאת הכתבה

ביטוח נסיעות לחו”ל יכול להיות רכישה יקרה וחשוב לבחור את הביטוח הנכון לטיול שלכם. כדי לעזור לכם לבחור את ביטוח הנסיעות הטוב ביותר לטיול הבא שלכם, ריכזנו עבורך רשימה של טיפים שכדאי לקחת בחשבון כאשר אתם רוצים לרכוש ביטוח נסיעות לחו”ל.

ראשית, וודאו שאתם מבינים איזה סוג כיסוי אתם רוצים. בכל הנוגע לביטוח נסיעות, ישנם שני סוגים: רפואי ופינוי. הראשון מכסה נסיעות הכרוכות בטיפול רפואי ואילו השני מכסה נסיעות הדורשות פינוי עקב אסונות טבע או תאונות.

השלב השני הוא להחליט כמה כיסוי אתם צריכים. תלוי לאן אתם נוסעים וכמה זמן יימשך הטיול שלכם, חלק מהפוליסות מציעות כיסוי רב יותר מאחרות. אם אתם מתכננים לנסוע להרבה זמן, אז אולי כדאי להשקיע בתוכנית שנתית בניגוד לתוכניות חודשיות מכיוון שבדרך כלל יש להן הטבות נרחבות יותר מאשר לתוכניות חודשיות.

ככלל, כשמדובר בבחירת ביטוח הנסיעות הטוב ביותר, חשוב לקחת בחשבון גורמים כמו הכיסוי הבריאותי, ההחרגות ומשך הפוליסה. על מנת להקל עליכם במציאת חברת ביטוח נסיעות לחו”ל הטובה ביותר, אנו ממליצים על פספורטכארד - ביטוח נסיעות לחו”ל בשיתוף עם טרוול ביט.

היתרונות של ביטוח נסיעות פספורטכארד

ביטוח נסיעות לחו”ל הוא חובה לכל מי שמתכנן לנסוע לחו"ל. זה מכסה את כל ההוצאות הקשורות לטיול וזה יכול גם לעזור לך לקבל החזר במקרה חירום.

ביטוח נסיעות פספורטכארד הוא סוג של ביטוח המגן על הנוסעים מפני הפסדים כספיים בלתי צפויים עקב אירועים בלתי צפויים המתרחשים במהלך נסיעותיהם. הוא מכסה הוצאות כגון חשבונות רפואיים, ביטול נסיעה, אובדן כבודה ועוד.

ישנם יתרונות רבים של ביטוח נסיעות פספורטכארד כולל העובדה שהוא יכול להיות זול יותר מסוגי כיסויים אחרים. זה גם מספק שקט נפשי וזו הסיבה שאנשים רבים רוכשים אותו.

חלק מהיתרונות של ביטוח נסיעות פספורטכארד כוללים:

  • הגנה מפני אירועים בלתי צפויים כגון מצבי חירום רפואיים, גניבה ואסונות טבע
  • כיסוי לאיבוד או נזק למכשירים חשובים.
  • היכולת לבטל או לדחות את הטיול ללא קנס.
  • סיוע בעת ביטולי טיסות או עיכובים.
  • הגנה כספית אם המזוודה שלכם נעלמה או אבדה.

כמה דרכים טובות לצמצום עלויות בטיול הבא שלכם

אם אתם מחפשים לחסוך כסף בטיול הבא שלכם, ייתכן שתצטרכו לקחת סיכון מסוים.
ישנן מספר דרכים לצמצום עלויות בטיול מבלי לפגוע באיכות החוויה שלכם:

  • הימנעו מלקיחת מלונות או טיסות יקרות.
  • שקלו ללון באכסניה או ב-Airbnb במקום במלון מפני שישנם תעריפים זולים יותר וגמישות רבה יותר.
  • בקשו הנחות באטרקציות תיירותיות ומוזיאונים - רבים מציעים אותן מכיוון שהם רוצים למשוך יותר מבקרים ולהרוויח כסף מהשירותים שלהם (כמו מזכרות).
  • קנו ביטוח נסיעות פספורטכארד שמכסה טיפול רפואי אם משהו משתבש – זה הדבר הכי חשוב לעשות לפני היציאה לטיול וזה לא תמיד זול אבל זה יכול לחסוך לכם מאות ואפילו אלפי שקלים במקרי חירום.
  • אל תפחדו לבקש עזרה מהמקומיים - לעתים קרובות הם יכולים לתת לכם עצות כיצד לנצל את השירותים המקומיים כמו תחבורה, אוכל ובידור מבלי לבזבז יותר מידי כסף.

מקווים שמאמר זה ענה לכם על כל השאלות בנושא פספורטכארד, מקווים שחידשנו לכם דברים שלא ידעתם לפני בנושא ושהתוודעתם לדברים שלא ידעתם לפני כן, למאמרים נוספים בנושא ובנושאים אחרים מוזמנים לבקר באתרנו.

תפריט נגישות אתר

חדש באתר היידפארק

בעקבות המצב הכלכלי שאזרחי ישראל נתקלו בשל המלחמה,
הוקמה פלטפורמה חדשנית - עם מעל 80% הצלחה!

- פיננסי נט -

בכדי לעזור כמה שניתן למצב הכלכלי של כל אזרח ואזרחית במדינה.

רוצים לבדוק ללא עלות אם מגיעים לכם כספים?
לחצו הכפתור הירוק למטה

בהצלחה, מצוות אתר היידפארק💝