עסקים ותעשייה

מסור עצים נטען – מה בודקים לפני שקונים?

מסור עצים נטען מה בודקים לפני שקונים

שתפו למשפחה וחברים
שגם הם יוכלו להנות מקריאת הכתבה

מסור עצים נטען הוא כלי עוצמתי מאוד שחשוב לדעת איך לעבוד איתו, אבל חשוב יותר לבחון רגע לפני הרכישה האם המכשיר באמת יעמוד בדרישות שלכם.

ארנון עובד מזה כ-25 שנים בעבודות גינון, לאורך השנים הוא דואג לחדש את כלי העבודה ותמיד לבחור בטובים ביותר. "אני איש מקצוע שעובד שעות ארוכות בשמש קופחת ובקור מקפיא", הוא מספר. "העבודה שלי היא לא עבודה משרדית – לא שאני מזלזל בעבודה משרדית – אבל התנאים שלי הם כאלה שלא כל אחד היה מוכן לעמוד בהם. יחד עם זאת, כשאני עובר בערים בהן אני עובד ורואה את הרחובות המטופחים, את הגינות הפרטיות המלבלבות ואת הלקוחות מרוצים – אני מתמלא באושר כל פעם מחדש. ככה אני יודע שבחרתי במקצוע הנכון".

אחד הדברים החשובים לארנון הוא כלי העבודה איתם בהם הוא עושה שימוש. "כמו שאמרתי, אני עובד בתנאים קיצוניים, לכן אני חושב שאני צריך לעשות שימוש בכלים המתקדמים ביותר, כדי לייעל את העבודה מבלי לפגוע באיכות שלה, כמובן. השילוב הזה מתאפשר כאשר אני בוחר בכלי עבודה אמינים, איכותיים, כאלה שאני יודע שישמשו אותי במשך שנים קדימה. מעבר לעניין הנוחות, זה גם משדר מקצועיות ללקוחות וברמה האישית גורם לי להרגיש שאני רואה ברכה בעמל שלי. מבחינתי זה שילוב מנצח".

כבעל מקצוע מיומן, יש לארנון מספר טיפים למי שמתכנן לרכוש מסור עצים נטען. "מסורי עצים הם כלים מאוד חזקים ועוצמתיים", הוא אומר. "צריך לדעת איך לעבוד איתם, להיזהר מאוד כי כל תנועה לא נכונה עלולה לגרום לפגיעה וכמובן להגן על הפנים ובעיקר על העיניים מכל מיני שבבי עץ שעפים לאורך תהליך הניסור. יש לי לא מעט חברים שרכשו מסור עצים נטען ואחרי שעשיתי מחקר קטן, הגעתי לכמה דברים שמאוד חשוב לשים אליהם לב לפני שמבצעים את הרכישה:

  • אופי העבודה – מסור עצים נטען מתאים למי שצריך לעבוד במרחקים ולא תמיד ליד גישה למקור חשמל. הסוללה הנטענת מאפשרת לעבוד במשך זמן רב, כך שהגנן יכול לסיים את עבודתו בצורה מקצועית ואיכותית, לשביעות רצון הלקוחות.
  • עלויות – חשוב מאוד להתאים את המסור לתקציב. זו לא חכמה להשתולל ולקנות משהו שהוא מעבר ליכולת. עדיף לעלות בסולם לאט לאט ובאופן בטוח. לרכוש מסור שמתאים לתקציב ובשלבים הבאים להתקדם למסורים יקרים יותר. בדרך הזו לא נכנסים ללחץ כלכלי מיותר.
  • משקל – אם גנן צריך להחזיק את המסור זמן רב, יש משמעות למשקל של הכלי. בסופו של דבר, אנחנו רוצים גם לשמור על הבריאות שלנו.
  • נוחות תפעול – בחרו מסור נוח וקל לתפעול. כזה שישר תקלטו איך מתפעלים אותו ותוכלו להתחיל לעבוד בלי עיכובים מיותרים. הרי זמן שווה הרבה כסף.

תפריט נגישות אתר

חדש באתר היידפארק

בעקבות המצב הכלכלי שאזרחי ישראל נתקלו בשל המלחמה,
הוקמה פלטפורמה חדשנית - עם מעל 80% הצלחה!

- פיננסי נט -

בכדי לעזור כמה שניתן למצב הכלכלי של כל אזרח ואזרחית במדינה.

רוצים לבדוק ללא עלות אם מגיעים לכם כספים?
לחצו הכפתור הירוק למטה

בהצלחה, מצוות אתר היידפארק💝