אטרקציות ואירועים

מחפשים מופע בלתי נשכח לאירוע? הקשיבו לזה

מחפשים מופע בלתי נשכח לאירוע

שתפו למשפחה וחברים
שגם הם יוכלו להנות מקריאת הכתבה

אנחנו, בני האדם, תמיד רצינו לחקור במופלא מאיתנו. תמיד רצינו לדעת מה קורה במקום אליו ההיגיון לא מגיע ונשאר רק הקסם. לאורך כל שנות ההיסטוריה האנושית, בני האדם חיפשו את קרבתם של אלו שידעו לחקור את המופלא. היו אלו הפרעונים במצריים, המכשפים בימי הביניים וכן הלאה. היום אנחנו יודעים כי אולי לאותם קוסמים את היכולת לתקשר עם אלוהים בעצמו, אבל הם בהחלט יכולים להשאיר אתכם פעורי פה. מה עושה מנטליסט, מה זו טלפתיה ולמה המופע הזה הוא בדיוק מה שאתם צריכים. הכל במאמר הבא.

מה זו בדיוק טלפתיה?

המונח 'טלפתיה', נקבע על ידי היוונים הקדמונים. המילה מורכבת משתי מילים ביוונית שפירושן: רגש רחוק. כלומר, אנחנו מדברים על היכולת לזהות רגש מרחוק אצל אדם אחר. אבל האמת היא כי לא צריך להיות מנטליסט דגול בשביל להצליח לעשות זאת בעצמנו. אנחנו, בני האדם, מתקשרים באופן הזה כל הזמן. לצורך ההמחשה, כאשר אמא אומרת לבן שלה: 'תעשה מה שאתה רוצה'. היא יכולה להתכוון לכך שהיא באמת סומכת עליו ומאפשרת לו לעשות כל מה שירצה. בפעם השניה, באינטונציה שונה ובמחוות אחרות של הידיים או הראש, הדבר יתפרש כסוג של אמירה עוקצנית. כלומר, טלפתיה באופן המילולי שלה משתמשת את כולנו כל הזמן. אבל כאשר אנחנו מדברים על עבודתו של מנטליסט אנחנו מדברים על משהו הרבה יותר מורכב מזה. אנחנו מדברים על היכולת לזהות מחשבות, לשתול מחשבות מסוימות במוחו של אחר וכן הלאה. כלומר, אנחנו מדברים על מיומנות אשר אלו המביטים בה מהצד לא יכולים שלא לפעור את פיהם בתדהמה.

אז למי ההופעה מתאימה

הופעה של מנטליסט היא יוצאת דופן. הרי כולנו בסופו של יום, ילדים צעירים בתוך ליבנו. כולנו רוצים לראות קסמים, כולנו רוצים לחזות באירועים בלתי צפויים. הופעה של אמן חושים מומלץ תשאיר אתכם בוודאי פעורי פה. אומן חושים למעשה יודע לקיים את ההופעה שלו בכל מקום ובכל מצב. למה הכוונה? אם אתם מחפשים אומן חושים בשביל הופעה קטנה ליום הולדת, הוא ידע בדיוק איך לקיים את ההופעה שלו מול קבוצה קטנה של אנשים, בתוך התנאים הקיימים. אם אנחנו מדברים על הנחיה של אירועים גדולים או קיום אירועים בהשתתפות אורחים רבים, הרי שגם אז, אמן חושים ידע מה לעשות. זה היופי באומנות הזו. מדובר על אומנות אשר יכולה לתפוס את כולנו בכל רגע. הרי כאמור, מי לא אוהב קסמים? אגב, היופי הוא שכל הופעה נראית קצת אחרת. פשוט משום שהיא מבוססת על משתתפים מהקהל. כלומר, בכל פעם הפתעה חדשה יכולה לצוץ.

מי לא מכיר את ליאור סושרד?

נראה כי את ליאור סושרד אף אחד מאיתנו לא צריך להציג. אנחנו מדברים כמובן על אומן החושים הישראלי המצליח בעולם. סושרד הוא מי שהופיע עם ברברה סטרייסנד, בני האחיות קרדישיאן, מול ג'ניפר לופז וכן הלאה. סושרד הוא אומן חושים חד פעמי. לא מדובר רק על פרפורמר מומלץ אנחנו מדברים על מי שיש לו כישרון בימתי שיש רק למעטים. מדובר על אומן בכל מובן המילה ומי שיכול להפוך גם את האירוע שלכם לאירוע יוצא דופן.

החיים שלנו מספיק קשים ומורכבים. מגיע לכולנו ליהנות מכמה שעות של בריחה אל מחוזות אחרים. מגיע לכולנו ליהנות מהופעה טובה, לראות קסם מתרחש לנגד עיננו. עכשיו הזמן שלכם להזמין הופעה של ליאור סושרד. האמינו לנו, אתם לא תצטערו על כך ולו לרגע אחד.

תפריט נגישות אתר

חדש באתר היידפארק

בעקבות המצב הכלכלי שאזרחי ישראל נתקלו בשל המלחמה,
הוקמה פלטפורמה חדשנית - עם מעל 80% הצלחה!

- פיננסי נט -

בכדי לעזור כמה שניתן למצב הכלכלי של כל אזרח ואזרחית במדינה.

רוצים לבדוק ללא עלות אם מגיעים לכם כספים?
לחצו הכפתור הירוק למטה

בהצלחה, מצוות אתר היידפארק💝