תיירות וחופשות

הגיע הזמן לחופשה – איפה נישן עם כל המשפחה?

הגיע הזמן לחופשה – איפה נישן עם כל המשפחה

שתפו למשפחה וחברים
שגם הם יוכלו להנות מקריאת הכתבה

אם אתם מתכננים בחופשה הקרובה לצאת לטיול בארץ או בחוץ לארץ עם בן או בת הזוג והילדים, ודאי התחלתם לחשוב על מקומות לינה אפשריים. כאשר יוצאים לחופשה עם כל המשפחה ישנן אפשרויות לינה מגוונות כאשר לכל אחת מהם יתרונות רבים, וגם כמה חסרונות שכדאי לקחת בחשבון. אספנו עבורכם דברים חשובים שכדאי לדעת לפני שבוחרים אתר לינה מתאים.

המסגרות של הילדים בחופש, בעבודה כבר חצי מהאנשים לא מגיעים למשרד והכבישים ריקים בשעות הבוקר. כלאה אלה מעידים ששיא הקיץ כבר כאן וזו סיבה מעולה לצאת לחופשה. בחירת היעד לחופשה משפחתית יכולה להיות חוויה לא פחות מעניינת מהחופשה עצמה, והיא תלויה באיזה מן סוג של אנשים אתם – איך אתם מגדירים את המושג "חופש"? כמה אתם אוהבים להתפנק? כמה אתם ומה התקציב שלכם? ועוד שאלות שבסופו של דבר מרכיבות את הפרטים הקטנים מהם מורכבת החופשה שלכם. האפשרויות מגוונות, בארץ ובחו"ל, והן פרושות בפניכם כך שכל מה שנותר  לכם הוא רק לבחור. ולשלם כמובן.

לישון תחת כיפת השמיים

אם אתם משפחה שאוהבת לישון בטבע, נהנית לקום עם רעשי הציפורים בבוקר, והבילוי האהוב עליה הוא בניה של אוהלים בשטח – לינה בקמפינג היא הפתרון המושלם עבורכם. אם אתם מתכננים חופשה בארץ, ישנם אתרי קמפינג רבים באזור הצפון והדרם בעיקר – מהכינרת ועד המדבר. קמפינג הוא פתרון מעולה לניתוק מהמציאות המלחיצה, ולכן כדי למצות אותו הוא חייב להצריך נסיעה כלשהי מהעיר, אל עבר מימד אחר, כזה שמספק שלווה ורוגע אמיתיים, שקט וחיבור לטבע. למצוא בישראל אתר קמפינג כזה, זו ממש לא בעיה. יש אתרים המצוידים במתקנים כמו מטבח חיצוני, שירותים ואפילו בריכת שחיה שבהם תוכלו לקבל שירות מלא תמורת תשלום. לעומתם יש אתרים טבעיים לגמרי, כאלה שבהם מה שתביאו זה מה שיהיה ברשותכם.

אם אתם מעוניינים לנסוע לאירופה, דעו כי גם במדינות רבות ביבשת הצפונית יש אפשרויות נהדרות לקמפינג, בעיקר במדינות המלאות בטבע, עם נופים ששווה להתעורר מולם בבוקר. מדינות כאלה הן למשל פורטוגל, המשלבת מראות של מזרח תיכון עם מנטליות של יבשת אירופה ומציעה שטחים ירוקים ענקיים, לחוף ים שמשי ורגוע. גם גרמניה, למי שאוהב את מזג האוויר שלו קצת יותר צונן, מציעה שטחים עצומים עם ירוק שלא רואים את הסוף שלו, באזורים נרחבים במדינה, בראשם כמובן היער השחור – אתר פופולרי נופש מאוד למשפחות.

לינה תחת כיפת השמיים, בין אם בארץ או בעולם, תהיה לעולם זולה משמעותית מאשר לינה בבית המלון, והיא תעניק לכם זמן איכות משפחתי ייחודי במינו. יתר על כן, הילדים שלכם יזכו להתנסות בחוויות כמו ארוחות ולינה בשטח, לצד היכרות עם בעלי חיים, צמחיה מקומית ואפילו שחיה לילית או קימה לפני הזריחה. כל אלו יפתחו את כישורי ההתמודדות של הילדים, יחזקו את העצמאות והסקרנות שלהם, ויעניקו להם (ולכם) זיכרונות בלתי נשכחים. עם זאת, כדאי לזכור כי לינה בשטח עלולה פחות להתאים לילדים קטנים במיוחד, או בתקופות ובמקומות בהם מזג האוויר לא יציב ועלול להשתנות בפרק זמן קצר.

חופשה בכל המובנים

במידה ואתם נמנים על המשפחות שאוהבות להגיע לבית מלון, לא לדאוג לשום דבר, וליהנות מחוויית שירות איכותית, לינה תחת כיפת השמיים כנראה לא תהיה ההמלצה עבורכם. במקרה זה כדאי לחפש יעד המשופע בריזורטים איכותיים, לחוף הים או על צלע הר עם נוף פנורמי – בהתאם להעדפה שלכם.

בישראל יש ריזורטים כאלה בערים הגדולות (חיפה, ירושלים, תל אביב) וגם כמובן באילת. אם אתם מחפשים חופשה עירונית, נוחה עם מגוון שירותים זמינים, הרי שריזורט באחת מערים אלה יתאים לכם כמו כפפה ליד. לעומת זאת, יש בישראל גם ריזורטים מפנקים בדרום, עם נוף מדברי שקט ומרגיע, רחוק מכל המולה עירונית כלשהי. הם יקרים יותר, משום החוויה שהם מציעים, אבל גם אקסקלוסיביים יותר ומציעים אירוח ברמה גבוהה מאוד.

ומה עם חו"ל? באמת שכמעט בכל יעד שתבחרו תוכלו למצוא ריזורטים ברמה גבוהה – שארם א-שייח', תאילנד, האיים המלדיביים, אירופה... ובעוד מקומות רבים ברחבי העולם. אתרי נופש אלו הם בדרך כלל בעלי שטח גדול במיוחד, כך שתהנו מחדרי אירוח מרווחים ויוקרתיים, והם כוללים מתקנים רבים כמו בריכות, פארק מים, חדרי משחקים וחדר כושר. אירוח בריזורטים מהסוג הזה פוטר אתכם מלחשוב ולהתעסק ברוב הדברים הכלולים בחופשה. רובם הגדול ידאגו לכל הצרכים שלכם, ויספקו עבורכם ועבור הילדים שלכם תעסוקה כמעט למשך כל שעות היום, תוך כדי שתיהנו מארוחות לאורך כל היום, שירותי ניקיון, שירותי בידור, פעילויות לכלל המשפחה, הסעות למקומות מרכזיים ביעד וכן הלאה.

כמובן שעבור כל הטוב הזה שאתרי הנופש מציעים, כנראה תצטרכו לשלם סכומים נאים של כסף – אך אם יש ביכולתכם לממן חופשה כזו, זוהי תהיה לחלוטין חוויה חיובית עבורכם ועבור כלל המשפחה, שתשאיר זיכרונות מתוקים וטעם של עוד לאורך זמן.

ליהנות משני העולמות

אם ברצונכם לטייל, לבקר במקומות שונים, להסתובב, לחקור ולגלות את הסביבה במקום אליו אתם נוסעים, כנראה שמקום הלינה עצמו יהיה פחות משמעותי עבורכם. אם הכיוון שלכם הוא פחות לשהות בבית המלון במשך רוב שעות היום, אך להגיע בסוף היום למקום מרווח, נקי ונעים כדי לשים את הראש – מצאו בית מלון סביר, ברמת 3 או 4 כוכבים, שמספק שירותים ברמה גבוהה, אבל לא מתהדר במתקנים מפוארים או רבים מידי.

כמובן שבתי מלון מסוג זה נעים על טווח רחב של אפשרויות ומחירים, גם בין היעדים השונים וגם ביעד עצמו, בין בתי המלון השונים באותה עיר. ללא ספק, אירוח בבית מלון מסוג זה יעלה משמעותית פחות מאשר לינה בריזורטים השונים, וכנראה שיותר מאשר חופשה באתר קמפינג. בחרו במלון שיתאים למסגרת התקציב המשפחתית, ולמאפיינים השונים שחשובים לכם כמו ארוחות, ניקיון, מרווח, מתקנים שונים, וכן הלאה.

לסיכום,

בחירת מקום לינה בחופשה לכל המשפחה היא בהחלט עניין מורכב שאכן יש להתחשב במגוון גורמים, וגם לעמוד במסגרת התקציב שלכם ובמטרות השונות שהצבתם למען החופשה. זכרו כי מקום הלינה בהחלט ישפר את החוויה שלכם ושל משפחתכם, אך העיקר הוא זמן האיכות שנוצר בזכות החופשה, החוויה המגבשת, והזיכרונות המשותפים, ואת אלו כדאי להעמיד במרכזה של מערכת השיקולים.

חופשה נעימה!

תפריט נגישות אתר

חדש באתר היידפארק

בעקבות המצב הכלכלי שאזרחי ישראל נתקלו בשל המלחמה,
הוקמה פלטפורמה חדשנית - עם מעל 80% הצלחה!

- פיננסי נט -

בכדי לעזור כמה שניתן למצב הכלכלי של כל אזרח ואזרחית במדינה.

רוצים לבדוק ללא עלות אם מגיעים לכם כספים?
לחצו הכפתור הירוק למטה

בהצלחה, מצוות אתר היידפארק💝