ברכות ואיחולים

מחפשים ברכה לברית מילה? הגעתם למקום הנכון

ברכה לברית מילה

שתפו למשפחה וחברים
שגם הם יוכלו להנות מקריאת הכתבה

במאמר שלפניכם הכנו מבחר מגוון של ברכות לברית, וגם ברכות להולדת הבן. מה שנותר לכם הוא רק לבחור את הברכה שהכי אהבתם, כל הברכות מתאימות לשליחה ליולדת הטרייה. הברכות שלנו מקוריות מגוונות וקצרות, ובין אם אתם בדרך לברית ורוצים לכתוב ברכה לפני הגעתכם לאולם, ובין אם אתם רוצים לשלוח איחולי מזל טוב בהודעה, כאן למטה תוכלו למצוא מבחר מגוון של ברכות ללידה וברכות לברית מילה.

קודם היולדת

חשוב מכל זה הברכה של היולדת, הרי היא הביאה את הפלא לעולם. לרוב הברכה הראשונה זה ברכה ליולדת, אנחנו דבר ראשון מברכים את האישה שהפכה לאמא. אנחנו בטוחים שהיא תהיה אמא למופת שתמיד תשים את ילדיה במקום הראשון בכל מה שהם עושים, ומקווים שתזכה להרבה תמיכה מהסובבים אותה בתקופה שלאחר הלידה, אבל הנה הגיע גם התור שלכם לשלוח לה איחולים מרגשים, וברכת מזל טוב להולדת הבן.

אז לפניכם אופציות לברכה ליולדת:

*אהובה שלנו הינה הרגע שלך הגיע, הרגע המיוחד שבו את הופכת פעם ראשונה לאמא, אנחנו יודעים שזו משימה לא פשוטה להיות אמא. אמא צריכה להיות חברה, מורה ומדריכה עבור ילדיה. היא צריכה להקריב את זמנה, את הנוחות שלה, ולפעמים אפילו את בריאותה עבורם, ואנחנו בטוחים שאת תהיי עבורם הכל וגם הרבה מעבר, אז נותר לנו לאחל לכם מזל טוב להולדת הבן תגדלו אותו באושר ובנחת.

❤  שלום לך אמא יקרה שלנו,ומזל טוב על התינוק החדש שלך!את בטוח תהיי אמא נפלאה, ומגיע לך כפיים עשית את זה. אני יודעת שזו רק תחילתו של מסע ארוך ואני רוצה לאחל לך שהתקופה הבאה תהיה התקופה הכי טובה בחייך החדשים כאמא.

❤ מזל טוב לאמא להולדת התינוק, הכוח והסבלנות שלך השתלמו. נתת חיים לבן אדם חדש שיגדל בעולם הזה עם האהבה והאכפתיות שתעניקו לו, את ברכה לעולם הזה, והנה נוסף תינוק חדש שבטוח יהיה ברכה לעולם כמוך.

❤ אמהות היא דבר כל כך חשוב עולם הזה. מגיע להם ברכות, הערכה והרבה אהבה.

אני רוצה לברך אותך על החיים החדשים שלך, על האמהות החדשה שלך. אני בטוחה שאת מרגישה את תחושת הסיפוק ומלאה באנרגיה עכשיו. הרגע הפכת לאישה מדהימה, לאמא מדהימה!

❤ מזל טוב למלכה שלנו להולדת תינוק. היום הכי מיוחד בחייה של אישה הוא כשהיא הופכת לאמא. הגיע הזמן ליהנות מחייך החדשים, אני רוצה לברך אותך על האירוע הנפלא הזה ולאחל לך את כל הטוב שבדרך החדשה שלך כאמא.

❤ אמא יקרה, עשית משהו כל כך נהדר ומדהים. יצרת חיים ונתת אותם לעולם. אני יודעת שאולי כל הברכות האלה חוזרות על עצמם אבל אין מה לעשות, כי את ראויה לכל הברכות ומגיע לך את כולם. אני כל כך שמחה בשבילך ועבור המשפחה שלך ואני יודעת שהחיים החדשים האלה יגשימו את כל החלומות שלך. מזל טוב, אמא!

❤ זוהי הודעה קצרה לברך אישה על הולדת התינוק, וזה מתחיל בלומר איך היא עשתה משהו גדול, לפני שהיא ממשיכה להגיד וואו תודה כמה ברכות, אז מגיע לך את כל הברכות, כי היא נתת חיים היום והבאת אותם לעולם. עכשיו נסיים עם הברכה הידועה מזל טוב ושיהיה ברוך הבא למשפחה!!

❤ אמא יקרה,מזל טוב על התינוק החדש שלך! עכשיו את אחראית לשני חיים, החיים שיש לך וזה שזה עתה הבאת לעולם הזה. זה אולי נראה כמו משימה בלתי אפשרית אבל את חזקה ומסוגלת להתמודד עם כל מכשול בדרכך. אנחנו כל כך נרגשים בשבילך ועבור הקטנה שלך!

❤ לאמא טרייה מגיעה ברכה מיוחדת, אז הבאת כיום ברכה לעולם, ברכה למשפחתך, ועכשיו את מבורכת בצרור השמחה שלך. שיהיה במזל טוב להולדת הבן! זו רק ההתחלה של המסע הזה ביחד. ואני כל כך נרגש בשבילך ללמוד על כל הדברים היפים שמחכים לשניכם במסע הזה המדהים הזה.

❤ אנחנו יודעים שזה היה מסע ארוך, אבל כל כך שמחים לראות שעברת את זה. התינוק שלכם בר מזל שיש לו אמא כל כך מדהימה, מזל טוב שיהיה בשעה טובה יורש עצר התווסף למשפחה, תגדלו אותו בהמון אהבה אושר ונחת.

❤ אנחנו לא יכולים לחכות לפגוש את המלאך החדש שלך ולהכיר אותו טוב יותר. אנחנו מקווים שאת מרגישה טוב, אוהבים וניפגש בקרוב.

❤ מזל טוב לאם להולדת ילדכם!!

אנו מקווים שזה יכניס לכם אושר ושמחה בלבכם.

אנו מאחלים לכם את כל הטוב שבעולם, שביחד תתחילו את המסע החדש שלכם כהורים הכי מדהימים בעולם.

❤ לידת תינוק חדש זו תמיד הזדמנות לחגיגה. זה הזמן לשמוח ולברך את ההורים על פלא הבריאה, ועל הרחבת המשפחה,

אנו מקווים שתהנו מהזמן הזה עם התינוק החדש, ותהנו ממנו יחד כל יום מחדש, אוהבים החברים.

כל הברכות מנוסחות בלשון נקבה ולפעמים בלשון זכר או רבים, תשנו את הניסוח וזה עדיין יהיה ברכה ליולדת מהממת לשני המינים.

אז לאחר הברכות ליולדת, נעבור לברכה שמגיע שבוע לאחר הלידה, ברכה לברית מילה.

ברכה לברית מילה

לפניכם מבחר ברכות שיתאימו לברכה לברית מילה:

❤ מזל טוב להולדת בנכם. אני שמח להיות אתכם ולראות כמה אתם שמחים ומתרגשים, הרי זה לא סתם, אתם הבאתם לעולם חיים חדשים. מוקפים בכל כך הרבה אנשים שאותכם אוהבים. לא להאמין איך בין רגע חלפו חודשים והיום אנחנו כאן בשביל הנסיך החדש שהגיע לעולם הזה - אירוע בעל משמעות גדולה. רובנו אפילו הזילו דמעה מרוב התרגשות כשראו כמה אושר הוא נתן לכם, הגיע הזמן שלו עכשיו לפרוח ולגדול לגלות את העולם, שלצידו הורים מדהימים.

❤ לכבוד הולדת בנכם, אנו רוצים לאחל לו בריאות ואושר, בעזרת השם זה הקטן יהפוך לגדול, להיות גבר חזק וחסון שיודע תמיד לבחור את הדבר הנכון.

❤ לפי השמועות נולד נס קטן, אחד שיהיה אהוב על המשפחה ועל כולם. אימוש ואבוש כבר קראו לחבריהם לחגוג את מסיבת הברית עם כל החשובים להם.

❤ מזל טוב לרגל חגיגת טקס ברית המילה, שה' יזכה אותכם בעוד ילדים רבים,שתזכו לגדל אותם לתורה ומעשים טובים, כי אנו בטוחים שהילד הזה יגדל להיות ילד גדול ונבון - ילד המשלב גם אינטליגנציה ואופי וגם חוכמה וחסד וצניעות,אשריכם שזכיתם בילד. אנחנו בטוחים שאתם שמחים ונרגשים, ומעכשיו תחיו חיים מלאים הנאה וסיפוקים.

❤ לא להאמין שהגיע זמן ברית המילה הרי מדהים כמה הספקנו להתאהב- בגור שרק הרגע נולד אין ספק שהוא משהו מיוחד, הבנו שהוא כבר נפגש עם האחות. עכשיו יש הרבה עבודה לעשות: לטפל ולטפח משפחה כזו בת שלוש נפשות. עם בעל כמו שלך, תמיד כל כך נאמן, אין ספק שתהיו משפחה שחבל על הזמן.

❤ מזל טוב לרגל  ברית המילה של הבן. מתנה שאלוהים נתן לכם.  אי אפשר שלא לשים לב איך האור שלו מאיר בפניו וכמה אור ושמחה הביא למשפחה. כעת הוא שייך למשפחה גדולה ומבורכת ואנו מקווים שיגדל בהצלחה ודרך מבורכת. כל כך שמחתי לראות אתכם מאוחדים! ניפגש בברית של הילדים הבאים:)

❤ שמחים ונרגשים להיות איתכם ברגעים הכי מרגשים של החיים, וזה עוד רגע מיוחד ובלתי נשכח. הרגע שבו אתם מכניסים את תינוקכם בבריתו של אברהם אבינו, ובעזרת השם שילד זה ילך בדרך השם יהיה אהוב למעלה ולמטה, ותמיד השם ישמור עליו, ויתן לו ללכת בדרכים טובות ויהיה מפיץ טוב בעולם. שמחנו להיות חלק באירוע מרגש זה באירוע ברית מילה של בריאה חדשה.

הגענו לסוף הברכות לברית מילה, ועכשיו הגענו לברכות להולדת הבן, נכון ברכה לברית מילה וברכה להולדת הבן הם דבר דומה וכמעט אותו הדבר, אך לפעמים אנשים לא אוהבים להכניס את המילה ברית מילה בברכה, אז הינה אופציות רבות לברכה להולדת הבן.

ברכה להולדת הבן זו ברכה שאפשר לשלוח ללא קשר לברית אלא ישר לאחר הלידה או אחרי הברית מילה.

ברכות להולדת הבן

מבחר אופציות לברך את ההורים החדשים, שזה הרגע קיבלו תינוק חדש לחיים, לפניכם מספר של ברכות להולדת הבן, ברכות להולדת הבן יכולות להיות מרגשות, מצחיקות, מביעות תמיכה ואהבה, וגם חשוב מאוד איחולים לבן חדש שנולד למשפחה, אז תבחרו את הברכה להולדת הבן שהכי אהבתם ותשנו לפי טעמכם האישי במידה וצריך.

❤ תינוקי מתוקי חדש וטהור הגיע למשפחה שכל כולה אור.

אפשר עכשיו לומר למשפחה שחיכתה בציפייה, שהינה הגיע הזמן לקבל בברכה רבה את המתנה החדשה.

אז שיהיה בשעה טובה, והמון מזל טוב לרגל הולדת בנכם, שתמיד תזכו לנחת מכל ילדכם, שפע של אור ואהבה ישרו תמיד בביתכם, אוהבים ומצפים לקבל אלינו למשפחה את הפלא החדש.

❤ מזל טוב להולדת בנכם, אנחנו מקווים שנוכל שוב לראותכם,בין 3 שעות שינה תרצו להיפגש איתנו השנה? אנחנו צוחקים ומאחלים לכם להנות בתקופה של התינוק החדש והמדהים. אנחנו יודעים שכל כך חיכיתם לו, ואין לנו ספק שהוא יגדל להצליח עם זוג הורים כל כך מדהים, שהכינו לו בית מלא באחים מושלמים נוספים, בית מלא צחוקים וקריאות עידוד. כל מה שנותר הוא לאחל לו אושר, בריאות ושתמיד ילך רק בדרכים טובות.

❤ מזל טוב להולדת הבן הבכור תגדלו אותו באהבה ובנחת, ותראו ממנו רק אור, זכרו להיות הורה הוא אחד התפקידים החשובים ביותר בחיים. אתם תתמודדו עם משהו חדש ושונה אך מדהים, והתקופה המרגשת באמת מביאה עוצמה ואחריות. אני בטוח שתסתדרו מצוין עם הבן שזה עתה נולד. כי ביחד אתם צוות מיוחד ממש!!!

❤ תינוק חדש הגיע לזוג הורים שהם ממש הצוות המדהים. הם יעשו הכל כדי שיהיה לו נוח ויאהבו אותו ללא תנאים. הסובבים את הנסיך מוכנים להשגיח ולתת יד ועזרה שצריך, גם להורים הטריים אנחנו מחכים, הרי לא בכל מצטרף לחיינו נסיך נוסף, אבל עכשיו אפשר לומר שהמשפחה שלנו כבר מוכנה ממש, ומצפים לבואו של הבוס החדש.

אז הגענו לסיום, מקווים שעזרנו לכם לבחור ברכה לברית, או ברכה שתשמח את היולדת, בכל מקרה נסיים בזה בזה שאם אתם פה כנראה שמישהי בקירבתכם ילדה תינוק או תינוקת, אז בשעה טובה ומזל טוב גם מאיתנו ❤ 

ואם אתם מחפשים עוד מבחר של ברכות לימי הולדת וכדומה מוזמנים לחפש באתר את הנושא המבוקש.

תפריט נגישות אתר

חדש באתר היידפארק

בעקבות המצב הכלכלי שאזרחי ישראל נתקלו בשל המלחמה,
הוקמה פלטפורמה חדשנית - עם מעל 80% הצלחה!

- פיננסי נט -

בכדי לעזור כמה שניתן למצב הכלכלי של כל אזרח ואזרחית במדינה.

רוצים לבדוק ללא עלות אם מגיעים לכם כספים?
לחצו הכפתור הירוק למטה

בהצלחה, מצוות אתר היידפארק💝