נדל״ן והשקעות

איך תכינו את עצמכם למעבר דירה

איך תכינו את עצמכם למעבר דירה

שתפו למשפחה וחברים
שגם הם יוכלו להנות מקריאת הכתבה

הקיץ בפתח ועבור לא מעט ישראלים המשמעות ברורה. זה הזמן להבין האם אתם רוצים לעבור דירה או לא. אם כן, הרי שזה הזמן להתחיל להתכונן. עבור רבים מאיתנו מעבר דירה זה תהליך לא פשוט בלשון המעטה. אנחנו צריכים להכין את הילדים למסגרות חדשות, לפנות את הדירה הקודמת, להכין את הדירה החדשה.

בקיצור, מדובר על הרבה מאוד כאב ראש ולא מעט עבודה. אבל באותה נשימה, אנחנו כאן כדי לעזור לכם. הפעם, מעבר הדירה לא צריך להפוך לסוג של 'סיוט'. אנחנו פה בשביל לתת לכם את כל הטיפים הקטנים. אלו שיעזרו לכם לקבל החלטות נבונות במשך. אתם תראו איך תכנון מדויק ועמידה ביעדים פשוט יהפכו את כל התהליך הרבה יותר נוח בסופו של דבר. לא מאמינים לנו? תראו איך המדריך הקצר הזה יעשה לכם סדר בכל. מתחילים עכשיו.

הכי חשוב הוא להבין מה מסגרת הזמנים שלכם

קודם כל חשוב להבין מתי אתם צריכים לפנות את הדירה בה אתם נמצאים עכשיו ומתי אתם מתכוונים לעבור לדירה החדשה. סידור של לוחות הזמנים קריטי להמשך וחשוב מאוד להתחיל ולהכניס משימות קטנות על לוח השנה, בהתאם ללוח הזמנים. כמובן, אם אתם צריכים חברת הובלה, תאמו איתה את כל הפרטים והיו בטוחים מתי אתם צריכים להיות מוכנים. כמובן, ההמלצה היא לא לארוז הכל ביום אחד. אלא, בכל יום לעבוד עוד קצת. כך אמנם תעבדו בכל יום, אבל תורידו מכם הרבה עומס ולחץ, בעיקר לקראת סופו של התהליך.

עכשיו, התחילו לארוז

יש כמה כללים פשוטים שיעשו לכם את החיים הרבה יותר קלים בחלק הזה של המסע: 

  1. היערכו מראש עם חמרי אריזה: תמיד מגיע החכם הגדול שרוצה לאסוף אריזות קרטון מהמכולת הסמוכה. אבל אם אתם רוצים לעשות את הדברים כמו שצריך, אם אתם רוצים להבטיח כי לכל יהיה מקום וכי לא תדרשו להתעסק בפרטים הללו יותר מדי, פשוט רכשו חומרי אריזה. כמובן, כדאי לרכוש חומרי אריזה מאיכות טובה. הרי אתם ממש לא רוצים שאיזו אריזה פשוט תיפתח באמצע העבודה. הקפידו להיערך מראש עם ציוד מספיק, עם כל הפרטים שיעזרו לכם לארוז את החפצים בנחת ובלי שום בעיה. אתם תמיד יכולים להזמין את הציוד דרך הרשת, כדי שלא תדרשו להתרוצץ ימים שלמים רק כדי למצוא כמה קרטונים בימים שהם ממילא, עמוסים ומעייפים.
  2. נסו לוותר על מה שאתם לא באמת צריכים: מעבר דירה זו הזדמנות מדהימה לנפות את כל אותם פריטים שאתם לא באמת צריכים. זה הזמן פשוט לוותר על כל המיותר ולהתחיל מההתחלה. אגב, כך יהיה לכם גם יותר קל לארוז וגם יותר קל לפרוק את הדברים בנקודת היעד. וותרו על כל מה שלא השתמשתם בו בשנה האחרונה למעט כמה פריטים סנטימנטלים, אתם תודו על העצה הזו בהמשך.
  3. הכינו את הפריקה כמו שאתם מכינים את האריזה: על כל אריזה תכתבו בדיוק לאיזה חדר היא מיועדת. כך מראש, בחברת ההובלה ידעו איפה להניח כל דבר. מה שיהפוך את תהליך הפריקה הרבה יותר פשוט בדיעבד.
  4. השאירו פרטים חיוניים ליומיים בתיק נפרד: הרי זה לוקח זמן מהרגע בו אורזים הכל ועד לפריקה מוחלטת של הציוד. לכן, תמיד נכון יהיה להשאיר תיק נפרד עם מברשת השיניים, זוג תחתונים ועוד כמה בגדים חיוניים. רק עד שתסיימו את הפריקה.
  5. הכינו רשימה מסודרת ועבדו בכל יום קצת: אמרנו זאת בקצרה, אבל זו עצה כל כך חשובה עד שאנחנו מרגישים צורך לחזור עליה. הכינו רשימה מסודרת של הדברים אותם אתם מעוניינים לעשות. עבדו בכל יום עוד קצת עד שתשלימו את כל המשימות עד למעבר המוצלח.

תפריט נגישות אתר

חדש באתר היידפארק

בעקבות המצב הכלכלי שאזרחי ישראל נתקלו בשל המלחמה,
הוקמה פלטפורמה חדשנית - עם מעל 80% הצלחה!

- פיננסי נט -

בכדי לעזור כמה שניתן למצב הכלכלי של כל אזרח ואזרחית במדינה.

רוצים לבדוק ללא עלות אם מגיעים לכם כספים?
לחצו הכפתור הירוק למטה

בהצלחה, מצוות אתר היידפארק💝