נדל״ן והשקעות

השקעות נדלן בפורטוגל - הזדמנות פז לישראלים

השקעות נדלן בפורטוגל

שתפו למשפחה וחברים
שגם הם יוכלו להנות מקריאת הכתבה

פורטוגל הפכה במהירות לאחד המקומות האטרקטיביים ביותר להשקעה בנדל"ן, וחלון ההזדמנויות עדיין פתוח. עבור ישראלים, השקעות נדל"ן בפורטוגל יכולות לספק הזדמנות חסרת תקדים לצמיחה פיננסית. בואו נסתכל למה זה זמן כל כך נהדר להיות מעורבים בהשקעה מסוג זה.

הצמיחה הכלכלית של פורטוגל

כלכלת פורטוגל צומחת מהר יותר מכל מדינה אחרת באיחוד האירופי. הודות לרפורמות הכלכליות שלה, פורטוגל ראתה את התמ"ג שלה עולה ב-1.7% מאז 2018 וממשיכה לעלות על מדינות רבות אחרות באיחוד האירופי. הצמיחה הזו באה לידי ביטוי במיוחד בשוק הנדל"ן בארץ, שראה עלייה של 4% במחירי הדירות בין 2017 ל-2018 בלבד. בנוסף, תשואות השכירות גבוהות גם בהשוואה למדינות אחרות באיחוד האירופי עם תשואות ממוצעות של כ-6-7%. זה הופך אותה להזדמנות השקעה אטרקטיבית עבור ישראלים המעוניינים לנצל את פוטנציאל הצמיחה הזה.

תמריצי מס

בנוסף לצמיחה כלכלית חזקה, פורטוגל מציעה גם כמה תמריצי מס שהופכים השקעות נדל"ן בפורטוגל לאטרקטיביות עוד יותר. אלה כוללים הנחות מס נדיבות למי שמשקיע בנכס או פותח עסקים באזורים מסוימים במדינה וכן מסים מופחתים על רווחי הון מהשקעות נכסים. עבור ישראלים המחפשים דרכים למזער את נטל המס שלהם על השקעותיהם, תמריצים אלו יכולים להיות יקרי ערך.

 

אל תפספסו את ההזדמנות המדהימה הזו - צרו קשר עוד היום עם חברת פורטוקי - השקעות נדלן בפורטוגל אם אתם מעוניינים ללמוד עוד על איך אתם יכולים להפיק תועלת מהשקעה בנדל"ן בפורטוגל.

יציבות פוליטית

פורטוגל ידועה ביציבותה הפוליטית ובשלטון החוק החזק. למדינה יש היסטוריה ארוכה של ממשל דמוקרטי, המבטיח שמשקיעים יוכלו להיות רגועים בידיעה שכספם בטוח ובטוח ללא קשר לשינויים בהחלטות הממשלה או המדיניות. יציבות פוליטית זו הופכת אותה לסביבה אידיאלית עבור משקיעים זרים שרוצים להבטיח שההשקעות שלהם יהיו מוגנות לטווח ארוך.

הטבות לישראלים

ישראלים נמשכים מזמן לפורטוגל בשל האקלים החם שלה, יוקר המחיה הנגיש והמקומיים הידידותיים. כעת, עם מערכת המס החיובית למשקיעים זרים בשילוב עם הכלכלה המשגשגת והביקוש הגובר לדיור מצד קונים מקומיים, יש עוד יותר תמריצים להשקעה בנדל"ן פורטוגלי. השילוב הזה מציע לישראלים לא רק רווחי הון פוטנציאליים מהשקעותיהם אלא גם הכנסות משכירות מחכירות קצרות או ארוכות טווח שיכולות לספק אפיקי הכנסה מתמשכים.

ההזדמנות הנוכחית

עכשיו זה הזמן המושלם לשקול השקעה בנדל"ן פורטוגזית מכיוון שהמחירים עדיין נמוכים יחסית לאזורים אחרים באירופה בעוד שתשואות השכירות נותרו גבוהות. יתרה מכך, פורטוגל מציעה בטיחות וביטחון בכל הנוגע להשקעות וכן גישה למגוון רחב של שירותים כגון ייעוץ משפטי וחברות ניהול נכסים שיכולים להפוך את ניהול ההשקעות שלך לקל יותר מאי פעם.

לסיכום - השקעות נדלן בפורטוגל

השקעות נדלן בפורטוגל פורחות כעת ולמשקיעים ישראלים עומדת בפניהם הזדמנות חסרת תקדים לנצל את פוטנציאל הצמיחה הזה תוך ניצול תמריצי מס נדיבים ויציבות פוליטית בתוך המדינה. ולכן, עכשיו זה הזמן לפעול. השקעה מוקדמת תבטיח תשואה מקסימלית כאשר הנדל"ן בפורטוגל יגיע לשיא שוויו בשנים הבאות.

כמו כן, השקעות נדלן בפורטוגל מעניקות למשקיעים הישראלים הזדמנויות חסרות תקדים לרווחי הון וכן זרמי הכנסה מתמשכים משכר דירה הודות לכלכלה המשגשגת של פורטוגל ולמערכת המס האטרקטיבית עבור משקיעים זרים. כשהמחירים עדיין נמוכים יחסית לאזורים אחרים באירופה אך התשואות נותרו גבוהות, עכשיו זה הזמן המושלם עבור ישראלים המעוניינים לבצע השקעות נדל"ן בפורטוגל בחו"ל - שם הם יכולים ליהנות מכל היתרונות שיש למדינה היפה הזו להציע

תפריט נגישות אתר

חדש באתר היידפארק

בעקבות המצב הכלכלי שאזרחי ישראל נתקלו בשל המלחמה,
הוקמה פלטפורמה חדשנית - עם מעל 80% הצלחה!

- פיננסי נט -

בכדי לעזור כמה שניתן למצב הכלכלי של כל אזרח ואזרחית במדינה.

רוצים לבדוק ללא עלות אם מגיעים לכם כספים?
לחצו הכפתור הירוק למטה

בהצלחה, מצוות אתר היידפארק💝