דיגיטל

איך לעלות עוקבים לטיקטוק ומה זה בעצם אפליקציית טיקטוק TikTok

עוקבים בטיקטוק

שתפו למשפחה וחברים
שגם הם יוכלו להנות מקריאת הכתבה

מה זה אפליקציית טיקטוק TikTok?

טיקטוק היא אפליקציית מדיה חברתית לסרטוני וידאו קצרים.

טיקטוק היא אפליקציה לנייד המאפשרת למשתמשים ליצור ולשתף סרטונים קצרים. האפליקציה נוצרה על ידי חברת ByteDance הסינית בשנת 2016 וניתן להוריד אותה גם במכשירי אנדרואיד וגם ב-IOS. Tiktok היא אחת מאפליקציות המדיה החברתיות הפופולריות ביותר בעולם, עם למעלה מ-500 מיליון משתמשים חודשיים פעילים, לפי האתר שלה.

טיקטוק משמש בעיקר ליצירת סרטונים קצרים של 15 שניות או פחות, עם המצלמה בטלפון שלך או עם סרטונים קיימים מראש מהמצלמה שלך. משתמשים יכולים גם להוסיף מוזיקה לסרטונים שלהם ולבחור מתוך מסננים שונים כדי להפוך את הסרטון שלהם למעניין או מצחיק יותר.

כיצד להעלות עוקבים באפליקציית TikTok

טיקטוק היא אפליקציית שיתוף וידאו המאפשרת לך ליצור ולשתף סרטונים של 15 שניות עם אחרים. אתה יכול להוסיף עוקבים לחשבון שלך על ידי ביצוע השלבים הבאים:

  1. פתח את אפליקציית TikTok והקש על סמל הפרופיל בפינה השמאלית העליונה של המסך.
  2. הקש על "הוסף עוקבים" בתפריט שמופיע בצד שמאל של המסך שלך.
  3. בחר "הוסף לפי שם משתמש" או "הוסף לפי מספר טלפון" כדי להעלות עוקבים מרשימת אנשי הקשר שלך או הזן את שם המשתמש שלהם בשורת החיפוש בחלק העליון של המסך.

ניתן גם לרכוש עוקבים בטיקטוק דרך אתרים מיוחדים שמבצעים בדיוק את הפעולה הזו.

מחפשים לרכוש עוקבים לטיקטוק? אתר מומלץ לרכישת עוקבים בטיקטוק ואחד המומלצים ביותר בישראל זה אתר גט בוסט - אשר מספיקים שירות מעולה, אמין ואיכותי למטרה זו.

איך אפשר להשיג עוקבים ולהשפיע על TikTok בקלות

טיקטוק הוא משחק אסטרטגיית משווק מדיה חברתית שבו אתה יכול להשיג עוקבים ולהשפיע על ידי ביצוע כמה שלבים פשוטים. הדרך הטובה ביותר להשיג עוקבים ב-טיקטוק היא לבצע את השלבים המוזכרים להלן.

ראשית, גלה איזה סוג תוכן אוהב הקהל שאליו אתה רוצה להגיע. לדוגמה, אם אתה מסעדה, גלה איזה סוג של אוכל הם אוהבים וליצור סביבו סיפור TikTok משלך. אתה יכול גם לעשות את זה יותר אישי על ידי שיתוף החוויות שלך עם אוכל או בישול באופן כללי.

שנית, השתמש בהאשטאגים שקשורים לנישה או לתעשייה שלך על מנת להגיע לקהל רחב יותר. לדוגמה, אם אתה שוב מסעדה אז השתמש בהאשטאגים כגון #foodie או #foodporn כדי להגיע ליותר אנשים שעשויים להיות מתעניינים בתוכן שלך.

שלישית, השתמש בהאשטאגים רלוונטיים. כפי שצוין קודם, השתמש בהאשטאגים הקשורים לאוכל כדי להשיג עוקבים שמתעניינים בתוכן שלך. רביעית, לאחר שיצרתם את הסיפור של TikTok והוספתם את ההאשטאגים מלאו את כל המידע בפרופיל (שם, ביוגרפיה, מיקום) והעלו קטע וידאו קצר או תמונה עם קישור לפרופיל שלכם.

רוב התוכן שתראו ב-TikTok הוא קצר ולא מקצועי במיוחד, לכן חשוב לעשות רושם ראשוני טוב.

מסקנה: כיצד להשתמש ב-TikTok כדי להצמיח את המותג שלך כמשפיע חברתי

טיקטוק היא אפליקציית מדיה חברתית המבוססת על סרטונים קצרים. זה היה יעד פופולרי עבור משפיענים, מותגים ומפרסמים להגדיל את עוקביהם ולהרוויח כסף. מאמר זה יתמקד כיצד אתה יכול להשתמש ב- TikTok כדי להצמיח את המותג שלך כמשפיע.

ראשית, חשוב להבין ש-TikTok הוא לא בדיוק כמו אפליקציות אחרות של מדיה חברתית כמו אינסטגרם או פייסבוק. עליך ליצור תוכן שתוכנן במיוחד עבור האפליקציה כדי לקבל את המעורבות המקסימלית. משמעות הדבר היא ליצור סרטונים באורך 3-15 שניות ולהשתמש במסננים המובנים של האפליקציה כדי להוסיף כשרון יצירתי.

טיקטוק צברה פופולריות בקרב משפיענים, מותגים ומפרסמים בגלל:

  • זה מעודד יצירתיות וחדשנות

  • זה דורש פחות מאמץ מפלטפורמות אחרות של מדיה חברתית כדי להשיג מעורבות מקסימלית,

  • זו אפשרות בעלות נמוכה בהשוואה לפלטפורמות אחרות.

אחת הדרכים העיקריות שבהן אתה יכול להשתמש ב- TikTok עבורך המותג הוא ליצור סרטונים קצרים שהם ייחודיים ויצירתיים. אתה יכול להשתמש באישיות של המותג שלך כדי להוסיף הומור, צבע ויצירתיות לסרטונים שלך.

זה יעזור לך להתבלט מול משפיענים אחרים באפליקציה. אתה יכול גם לקשר עם משפיענים אחרים באפליקציה כדי לקיים שיתוף פעולה וידאו או סדרת סרטונים, שיעזרו להגדיל את הקהל שלך ולהגביר את המעורבות עם המותג שלך.

החשיבות של חשבונות עוקבים של Tiktok - מדוע וכיצד להעלות עוקבים חדשים לקבלת הזדמנויות טובות יותר

טיקטוק היא אפליקציה עם קהל עוקבים גדול. על ידי העלאת עוקבים חדשים לאפליקציה, אתה יכול לקבל יותר הזדמנויות להגדיל את הקהל שלך ולהרוויח יותר כסף.

החשיבות של חשבונות מעקב של טיקטוק - מדוע וכיצד להעלות עוקבים חדשים להזדמנויות טובות יותר: טיקטוק היא אפליקציית מדיה חברתית שיש לה קהל עוקבים גדול.

על ידי העלאת עוקבים חדשים לאפליקציה, אתה יכול לקבל יותר הזדמנויות להגדיל את הקהל שלך ולהרוויח יותר כסף.

אחת הדרכים לעשות זאת היא על ידי יצירת חשבונות מעקב עבור נישות או מטרות שונות. לדוגמה, אם החשבון הראשי שלך מיועד לסרטוני קומדיה, תוכל ליצור חשבון אחר לסרטוני מוטיבציה או סרטוני מוזיקה או משהו אחר הקשור שיהיה מעניין לאותו קהל של משתמשי טיקטוק .

דרך נוספת לעשות זאת היא ליצור חשבון עם שם מאוד דומה. לדוגמה, אם החשבון הראשי שלך היה "Life hacks", תוכל ליצור חשבון נוסף בשם "Life Hacks" (עם H גדולה) שרלוונטי יותר לתוכן הווידאו שאתה מעלה. הדרך הטובה ביותר לעשות זאת היא על ידי הזנת מילת מפתח ודירוג עבורה בשורת החיפוש של הפלטפורמה.

תפריט נגישות אתר