עסקים ותעשייה

איך בוחרים טכנאי מחשבים מקצועי ואמין?

טכנאי מחשבים

שתפו למשפחה וחברים
שגם הם יוכלו להנות מקריאת הכתבה

הקדמה

כאשר אתה צריך תיקון מחשב, אתה רוצה מישהו שיוכל לעשות זאת במהירות ובמחיר סביר. טכנאי מחשבים משתנים ברמת המיומנות ובמחירים. אם אתה מחפש שירות איכותי מטכנאי מקצועי ואמין, עקוב אחר העצות הבאות:

מצא ביקורות באינטרנט.

לפני שאתה מבצע את השיחה, ערוך מחקר קטן. בדוק את שם הטכנאי ב-Yelp, בגוגל ובאתרי ביקורות אחרים כדי לראות מה לקוחות אמרו עליהם. ביקורות מלקוחות אחרים הם כנראה ההימור הטוב ביותר שלך כאן - אתה רוצה לראות מה אנשים שבאמת השתמשו בשירותים שלהם חושבים עליהם. אתה יכול גם לראות אם יש ביקורות מעסקים אחרים שאולי לא יהיו מתחרים אבל עדיין משתמשים בשירותים שלהם (כמו חנויות או מסעדות). אתה צריך גם לחפש ביקורות מטכנאים או אנשים באותו תעשייה כמו הטכנאי שלך, מכיוון שסביר להניח שהם חוו בעיות דומות ויודעים עד כמה אחרים עשויים להיות מועילים כשהם מתמודדים איתם.

לבסוף, בדוק ביקורות מאנשים המתגוררים באזור שלך - אתה תלמד אם האדם הזה היה בסביבה מספיק זמן כדי לצבור הפניות טובות מפה לאוזן.

תשאל מסביב.

  • ראשית, תשאל מסביב. אם יש לך חברים או משפחה שזקוקים לעזרה בתיקון המחשבים שלהם והם מרוצים מהשירות שהם מקבלים, בקש מהם הפניה.
  • אתה יכול גם לבקש מהספרייה המקומית, מכללה קהילתית או אוניברסיטה להפנות אליך טכנאי אמין. ייתכן שיש להם מדיניות פנימית שמונעת מהם לעשות זאת ישירות.
  • אפשרות נוספת היא לבקש מלשכת המסחר המקומית שלך להמליץ ​​על מומחה מחשבים באזור שבו אתה גר; סביר להניח שהם קיבלו בקשות רבות כמו שלך לאורך זמן וישמחו לסייע (במיוחד אם זה אומר יותר תנועה רגלית לעסק שלהם).
  • לבסוף, אם אף אחת מהדרכים הללו לא מסתדרת עבורך - או אם כל השאר נכשל - אתה מוזמן להתקשר למשטרה או למכבי האש המקומיים שלך; מלבד היותם משאבים פנטסטיים בעצמם (ויש להם כמה סיפורים די מגניבים), שתי הקבוצות האלה כוללות בדרך כלל כמה אנשים בעלי ידע רב שמכירים מקורות נהדרים אחרים בכל מה שקשור למציאת איש תיקון מחשבים ניידים ישר בעיר!

בחר טכנאי מחשבים בקרבת מקום.

כאשר אתה בוחר טכנאי מחשבים בקרבת מקום, אתה יכול להכיר אותו טוב יותר. קל יותר לקבל חוות דעת שנייה ולוודא שהם מוכשרים. אתה יכול לבדוק את הציוד והכלים שלהם, כישורים, כישורי שירות לקוחות והכי חשוב, מחירים! אם אינך מרגיש בנוח עם השירותים או המחיר המוצע על ידי טכנאי פוטנציאלי, אל תהסס לחפש במקום אחר.

הדרך הטובה ביותר לבחור טכנאי מחשבים מקצועי היא לבקש המלצות מחברים או משפחה שאולי חוו חוויות דומות, כמו גם בדיקת ביקורות מקוונות של מועמדים פוטנציאליים לפני קבלת החלטות סופיות שיסייעו להבטיח שהם בעלי מוניטין מספיק לא רק מבחינת איכות אבל גם אמינות כשמגיע הזמן לתיקונים או עבודות תחזוקה.

בדוק את האתר שלהם.

התחנה הבאה שלך היא לבקר באתר החברה. זוהי דרך מצוינת לקבל תחושה לגבי כמות המידע שהם מציעים וכמה קל לנווט באתר שלהם.

אם אתה מחפש חנות לתיקון מחשבים, אתה אמור להיות מסוגל למצוא מידע על השירותים, התמחור, השעות והמיקום שלהם במקום אחד - ולא אמורים להיות קישורים מבלבלים או מטעים שיכולים לשלוח אותך למעגלים.

שקול את כישורי שירות הלקוחות שלהם.

אתה רוצה טכנאי שיהיה שם בשבילך, לא משנה מה. שאל אותם כיצד הם מטפלים בשירות לקוחות והתגובה שלהם צריכה לכלול דברים כמו:

  • הם תמיד יהיו זמינים עבורך כאשר אתה צריך אותם.
  • הם מתייחסים לכל לקוח בכבוד ובאדיבות לאורך כל תהליך העבודה המשותפת.
  • הם מוכנים לענות על כל שאלה או דאגה שמתעוררת במהלך העבודה המשותפת שלכם.

אם הם לא נראים כמו מישהו שיש לו את הגב ב-100% מהזמן (ובואו נודה בזה - אף אחד לא עושה זאת), אז המשיכו הלאה!

בחרו טכנאי מחשבים מקצועי ואמין המעניק שירות לקוחות איכותי וממוקם בקרבת מקום.

בחרו טכנאי מחשבים מקצועי ואמין המעניק שירות לקוחות איכותי ממוקם בקרבת מקום.

המחשב שלך צריך לקבל שירות על ידי מישהו המוסמך לעשות זאת, וגם מתן שירות לקוחות איכותי חשוב. בנוסף, אתה רוצה לוודא שאין עלויות נסתרות הכרוכות בשירותים שלהם (זה כולל זמן תיקון). כך תעשה זאת:

  • חפש ביקורות באינטרנט
  • בדוק את האתר/בלוג/וכו' שלהם.
  • האם יש להם אישורים?

אם כל האמור לעיל נראה בסדר, אז מצאת את עצמך חברה נהדרת!

מסקנה

אנו מקווים שרשימת הטיפים הזו עזרה לך בחיפוש אחר טכנאי מחשבים מקצועי ואמין. זכרו, חשוב לבחור מישהו שנותן שירות לקוחות איכותי ונמצא בקרבת מקום. עיין באתר האינטרנט שלהם לקבלת מידע על הניסיון והתמחור שלהם, כמו גם המלצות מלקוחות קודמים כדי שתוכל להרגיש בטוח לגבי איך הם יתייחסו לצרכי המחשב שלך!

תפריט נגישות אתר