נדל״ן והשקעות

אחסון תכולת דירות – מה לאחסן ומה לא לאחסן

איחסון תכולת דירות

שתפו למשפחה וחברים
שגם הם יוכלו להנות מקריאת הכתבה

לא כל דבר ניתן לאחסן לאורך זמן. אספנו עבורכם מדריך ובו חפצים אשר יכולים להיות מאוחסנים, ולעומתם חפצים אחרים שלא ניתן לאחסן לאורך זמן

בין אם אתם מתכננים רילוקיישן למדינה נחשקת או שאתם עוברים מדירה גדולה לאחת קטנה הרבה יותר, אחסון תכולת דירות הוא תחום שמרתק ללמוד עליו. מטבע הדברים, לא כל חפץ ניתן לאחסן. הנה רשימה של חפצים שניתן לאחסן ולאחר מכן רשימה של דברים לא ניתן.

אחסון תכולת דירות – מה ניתן לאחסן?

  • רהיטים - סלון, מיטות, מוצרי חשמל, מזרונים, מזנונים, שולחנות, כסאות, שידות. ריהוט ברוב המכריע של המקרים ניתן לאחסן ללא כל בעיה.
  • מוצרי תאורה – מנורות למיניהן ניתן לארוז באופן שישמור על שלמותן ולאחסן אותן במסגרת אחסון תכולת דירה.
  • קישוטי קיר – תמונות בגדלים שונים ניתן לאחסן לטווח ארוך.
  • כלי נוי – ישנם כלי נוי בעלי ערך רגשי עבור הלקוחות. את אותם כלים מומלץ לארוז באופן שישמור על שלמותם ולאחסן.
  • כלי מטבח – ניתן לאחסן, אולם דורש אריזה ייעודית.

אחסון תכולת דירות – מה עדיף לא לאחסן?

  • טקסטיל – ביגוד לסוגיו עלול להתיישן לאורך זמן ועל כן מומלץ לא לאחסנו באחסון לאורך זמן. יחד עם זאת, במידה ומדובר באחסון לטווח קצר – למשל עד שהדירה החדשה תהיה מוכנה – הרי שניתן לאחסן ביגוד בלי כל קושי.
  • תכשירם קוסמטיים, כלי ניקוי – הכלל דומה לביגוד. אם מדובר באחסון לטווח קצר, אין בעיה. חשוב לוודא שהטמפרטורה בה מאוחסנים מוצרי הקוסמטיקה, למשל, הוא מתאים, אבל ככלל ניתן לאחסן את אותם חפצים.

אחסון תכולת דירות – מה לא לאחסן?

ישנם מוצרים שבכל מקרה לא כדאי לאחסן, גם לא כאשר מדובר על אחסון לטווח קצר. בין מוצרים אלו ניתן למנות תרופות למיניהן ומוצרי מזון. אלו מוצרים שעלולים להתקלקל עקב שינויי טמפרטורה, למשוך אליהם מזיקים ולכן אין לאחסן אותם.

כפי שניתן לראות, ישנם מעט מאוד חפצים או מוצרים אותם לא ניתן לאחסן. יחד עם זאת, כדאי לערוך ניפוי לפני שאתם מחליטים מה לאחסן. ניתן למכור חלק מהחפצים, חלק אחר להעביר למכרים ויש גם חפצים שאבד עליהם הכלח וניתן כבר להפרד מהם לשלום. ההמלצה היא לאחסן חפצים שאתם רוצים לשמור, חפצים שלדעתם יהיה להם שימוש בעתיד או כאלו בעלי ערך רגשי גבוה.

כך או אחרת, חשוב להקפיד שהחברה שמציעה את שירותי האחסון לוקחת אחריות על תקלות שעלולות להתרחש, שהחפצים מאוחסנים במקום המתאים ושיש גישה אליהם במידת הצורך. בנוסף, במידה שאתם עושים רילוקיישן, חשוב למנות נציג אחד או יותר מטעמכם, אשר תהיה לו את האפשרות לגשת לאותו מחסן, להוציא חפצים (לאחר תיאום אתכם, כמובן)  ולעשות בהם שימוש כפי שתאשרו. שתהיה נסיעה טובה או מעבר קל ומהיר.

תפריט נגישות אתר

חדש באתר היידפארק

בעקבות המצב הכלכלי שאזרחי ישראל נתקלו בשל המלחמה,
הוקמה פלטפורמה חדשנית - עם מעל 80% הצלחה!

- פיננסי נט -

בכדי לעזור כמה שניתן למצב הכלכלי של כל אזרח ואזרחית במדינה.

רוצים לבדוק ללא עלות אם מגיעים לכם כספים?
לחצו הכפתור הירוק למטה

בהצלחה, מצוות אתר היידפארק💝