פרסום בפייסבוק

10 טיפים לפרסום בפייסבוק

שיתוף לחברים

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on whatsapp

10 טיפים לפרסום בפייסבוק

שיתוף לחברים

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on whatsapp
פרסום בפייסבוק

כאשר בוחרים לפרסם בפייסבוק, צריך לקחת בחשבון שמדובר על עניין תחרותי מאוד ומדוע?
כי באותה זירה, פועלים המון עסקים באותו תחום המציעים את אותם המוצרים והשירותים ועל כן, יש לבלוט כמה שיותר ולהיות מעל כולם. איך אפשר לעשות זאת בהצלחה? אפשר להציע הטבות והנחות ואפשר גם לייצר פוסטים חכמים ואפילו יצירתיים וכך למשוך כמות גדולה של לקוחות שבסופו של דבר ירכשו את המוצרים והשירותים.

טיפ מס' 1 – תזמנו את הקמפיינים שלכם

אם אתם מפעילים קמפיינים בפייסבוק, בדקו שאלה מכוונים לשעות השיא מבחינת הגולשים בפייסבוק.
מה הכוונה? השעות המומלצות הן 12:00 עד 15:00 וגם החל מהשעה 19:00.

טיפ מס' 2 – תגוונו בתמונות פרופיל ותמונות נושא

אם תחליפו את התמונות באופן תדיר, תוכלו להראות לגולשים שהדף שלכם מעודכן וגם פעיל.
אגב, כאשר אתם בוחרים תמונות נושא, בדקו שהן מתייחסות לנושא או מבצע מסוים.

טיפ מס' 3 – תפרסמו לעיתים קרובות

על מנת שתוכלו לשמור על קשר עם הגולשים שלכם, מומלץ שתפרסמו 2 עד 3 פוסטים בשבוע.
כך הסיכוי למעורבות מצד הגולשים, יהיה גבוה יותר וזה בדיוק מה שאתם רוצים להשיג כאשר אתם מפרסמים בפייסבוק.

טיפ מס' 4 – תשתפו תמונות וסרטונים של המוצרים שלכם

אם אתם מוכרים מוצרים, פרסמו כמה שיותר תמונות וכמו כן גם סרטוני וידאו. אגב, בניגוד לתמונות, סרטוני וידאו דווקא הוכחו כמוכרים ושיווקיים יותר. אין ספק שהגולשים אוהבים לצפות בסרטונים. על כן, פרסמו כמה שיותר סרטונים כאלה. כך גם תעלו את המעורבות וגם את הסיכוי לרכישת המוצר או המוצרים שאתם מפרסמים.

טיפ מס' 5 – תנצלו את הבלוג שיש לכם

אם יש לכם אתר אינטרנט ובו יש בלוג פעיל, תוכלו לשתף כל מיני קטעים מתוך הבלוג בדף הפייסבוק שלכם. פוסטים כאלה מקבלים מעורבות מצוינת וטובה בפייסבוק. נצלו זאת, שכן מדובר על פעולה שהיא יחסית פשוטה לביצוע ואתם יכולים לעשות אותה בעצמכם מבלי להזדקק לשירותיה של חברת שיווק דיגיטלי.

טיפ מס' 6 – תשתפו גם פוסטים של אחרים

מה הכוונה? אם יש מומחים בתחום שלכם, תוכלו לשתף עצות וטיפים שלהם. כך תוכלו להראות לגולשים שיש ערך לשירות או המוצר שאתם מפרסמים. כמו כן, הגולשים גם יסמכו עליכם עוד יותר. אגב, פוסטים כאלה, יכולים לזכות בהרבה שיתופים ולייקים.

טיפ מס' 7 – תצרו סקרים

אל תוותרו על שימוש בסקרים. גולשים אוהבים ששואלים לדעתם וגם שמשתפים אותם בהחלטות.
על כן, תוכלו לייצר סקרים שקשורים למוצרים או השירותים שאתם מציעים. כך תוכלו לדעת מה הגולשים חושבים עליהם וכמו כן תוכלו לשפר ולשנות בהתאם.

טיפ מס' 8 – תשתפו את הגולשים בסיפור העסקי שלכם

אם יש לכם סיפור אישי שקשור להקמת העסק ועד להצלחתו, אל תהססו לשתף אותו עם הגולשים שלכם.
כך תוכלו לייצר הזדהות וגם מעורבות, כל אלה יביאו לכך שיהיו המון שיתופים לפוסט, לייקים וגם תגובות.

טיפ מס' 9 – תצרו תיוגים רלוונטיים

על מנת להגביר את המעורבות בפוסטים, מומלץ להוסיף תיוגים. כך הפוסטים נחשפים לא רק לקהל הגולשים שלכם, אלא גם לכל מי שחיפש את מילות המפתח הרלוונטיות שיש בתיוג.

טיפ מס' 10 – תשתפו את הגולשים ביתרונות שיש למוצרים והשירותים שלכם

רשמו את היתרונות, רשמו במה המוצרים והשירותים שלכם שונים מאחרים, פרסמו גם תגובות של לקוחות שביצעו מכם רכישה ועוד. כך תוכלו לייצר הזדהות אצל הגולשים.

אהבתם את הכתבה? שתפו לחברים!

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on whatsapp