עסקים ותעשייה

כיצד לבחור את שולחן העץ המתאים לחדר הישיבות שלך

שולחן העץ לחדר ישיבות

שתפו למשפחה וחברים
שגם הם יוכלו להנות מקריאת הכתבה

כפי שאתה ודאי מודע, יש הרבה דברים שצריך לקחת בחשבון בעת ​​רכישת שולחן משרדי. החשוב שבהם הוא סוג העץ ואיזה סוג גימור יש עליו. כדאי גם לשקול אם השולחן מגיע עם פס חשמל מובנה, מערכת ניהול כבלים, ואם ניתן להשתמש בו עבור מחשבים ניידים ושולחניים כאחד. דבר נוסף שצריך לחשוב עליו הוא גודל חדר הישיבות וכמה אנשים ישתמשו בשולחן באותו זמן. אם אתם מחפשים שולחן ישיבות מעץ מלא, יש כמה דברים שכדאי לזכור.

סוג עץ

הדבר החשוב ביותר שיש לקחת בחשבון בבחירת שולחן ישיבות מעץ הוא סוג העץ. ישנם סוגים רבים ושונים של עץ, כל אחד עם מאפיינים ייחודיים משלו. 

לדוגמא, אלון הוא עץ חזק ועמיד מאוד, אך הוא גם כבד ויקר. 

מייפל היא בחירה פופולרית נוספת לשולחנות ישיבות מכיוון שהוא קל יותר מעץ אלון ועם זאת עדיין חזק מאוד. מייפל בדרך כלל גם פחות יקר מאלון, מה שהופך אותו לאופציה משתלמת יותר.

מהו הגימור שיחול?

בבחירת שולחן עץ טבעי למשרד, תצטרכו להתייחס גם לסוג הגימור שמיושם על העץ. ישנם סוגים רבים ושונים של גימורים זמינים, כל אחד עם היתרונות הייחודיים שלו.

לדוגמא, גימור בשכבה שקופה יגן על העץ מפני שריטות וכתמים, אך הוא לא יספק הרבה הגנה מפני קרינת UV. גימור לכה, לעומת זאת, יספק גם הגנת UV וגם גימור מבריק שיגרום לשולחן להיראות במיטבו.

גודל

שיקול חשוב נוסף בבחירת שולחן ישיבות מעץ הוא גודל חדר הישיבות. תצטרך לוודא שהשולחן גדול מספיק כדי להכיל את כל האנשים שישתמשו בו.

אך במקביל גם לוודא שיש מספיק מקום סביב השולחן כדי שאנשים יוכלו להסתובב בנוחות.

מה הפונקציונליות של השולחן?

למה אתה מתכוון להשתמש בשולחן - לאכול, לפגישות או גם וגם? האם אתה צריך פס חשמל או מערכת ניהול כבלים? האם השולחן ישמש עבור מחשבים ניידים, מחשבים שולחניים או שניהם? כל אלה הם דברים שחשוב לקחת בחשבון בעת ​​בחירת שולחן ישיבות מעץ.

באיזו תדירות ייעשה בו שימוש וכמה אנשים ישבו בו בבת אחת? אם אתה מתכוון להשתמש בו רק מדי פעם, אז אתה לא צריך לדאוג כל כך לגבי העמידות. אם הוא ישמש מדי יום מספר אנשים, אז תרצה לוודא שהוא עשוי מעץ חזק ויציב כמו אלון או מייפל.

תכונות חשובות נוספות

שולחנות ישיבות הם פריט חובה לכל משרד, ויש הרבה סוגים וסגנונות לבחירה.

בעת בחירת שולחן ישיבות, תצטרך להחליט מאיזה סוג עץ הוא עשוי, הגימור, הגודל והתכונות הנוספות. כמו שכבר הסברנו בפסקאות הקודמות.

תכונה חשובה שיש לקחת בחשבון היא האם השולחן מגיע עם פס חשמל מובנה או לא. זה יכול לעזור מאוד, במיוחד אם יש לך הרבה מכשירים אלקטרוניים שצריך לחבר לחשמל. בהרבה מקרים שולחן ישיבות שאינו מכיל פס חשמל מובנה הופך את השימוש בו למסורבל ומהר מאוד העובדים יפסיקו להשתמש בו.

תכונה נוספת וחשובה נוספת היא מערכת ניהול כבלים. זה יכול לשמור על הכבלים שלך מאורגנים ומוסתרים מהעין, ולגרום לשולחן להיראות מסודר ומקצועי יותר. מערכת לניהול כבלים מאוד מקובלת היום בשולחנות ישיבות גדולים בפרט ובריהוט משרדי בכלל, בגלל השימוש הגובר במחשבים ובכבלים לטעינה (של הטלפון, מחשב, אוזניות) שולחנות ללא מערכת ניהול כבלים נראים מבולגנים וזה מוצג לא טוב בישיבות עם לקוחות.

שולחנות מסוימים מגיעים גם עם היכולת לשמש עבור מחשבים ניידים ושולחניים. זה יכול להיות מאוד נוח, במיוחד אם יש לך הרבה עובדים שמשתמשים בשני סוגי המחשבים.

אלו הן רק כמה מהתכונות הנוספות שאולי תרצה לקחת בחשבון בעת ​​בחירת שולחן ישיבות.

הסוגים השונים של שולחן ישיבות

  • שולחנות ישיבות מלבניים
  • שולחנות ישיבות סגלגלים
  • שולחנות ישיבות עגולים
  • שולחנות ישיבות מרובעים
  • שולחן ישיבות עם Power Strip
  • שולחן ישיבות עם מערכת ניהול כבלים

תפריט נגישות אתר

חדש באתר היידפארק

בעקבות המצב הכלכלי שאזרחי ישראל נתקלו בשל המלחמה,
הוקמה פלטפורמה חדשנית - עם מעל 80% הצלחה!

- פיננסי נט -

בכדי לעזור כמה שניתן למצב הכלכלי של כל אזרח ואזרחית במדינה.

רוצים לבדוק ללא עלות אם מגיעים לכם כספים?
לחצו הכפתור הירוק למטה

בהצלחה, מצוות אתר היידפארק💝