תשחצים ותשבצים

עיר באיראן תשחץ או תשבץ | פתרונות + הסברים והרחבה בנושא

עיר באיראן תשחץ

שתפו למשפחה וחברים
שגם הם יוכלו להנות מקריאת הכתבה

במאמר זה נדון בפירוט בנושא עיר באיראן תשחץ או תשבץ. יינתנו פתרונות והסברים, בדגש על הנושא הכללי שלנו להיום.

  • עיר באיראן 2 אותיות: בם
  • עיר באיראן 3 אותיות: קום, יזד
  • עיר באיראן 4 אותיות: שירז, ראשת, קשאן, נתנז, משהד, טהרן, אראק
  • עיר באיראן 5 אותיות: תבריז, שיראז, קזבין, סננדג׳, כרמאן, כאראג׳, יולפה, טהראן, טבריז, זנג׳אן, המדאן, ג׳ולפה
  • עיר באיראן 6 אותיות: שושטאר, רמאסאר, קזווין, ח׳ומיין, ארדכאן, ארדביל, אספהאן, אורמיה, אהוואז, אבאדאן
  • עיר באיראן 7 אותיות: רפסנג'אן, בורוג׳רד
  • עיר באיראן 8 אותיות ומעלה: סולטנייה, כרמאנשאה, ח׳וראמשהר, אליגודרדז
  • עיר באיראן שתי מילים ומעלה: בנדר עבאס

לאחר שניתנו לכם הפתרונות, הגיע הזמן להסבר מעמיק יותר. זה יכול להיות קשה בהתחלה, אבל כשאתם יודעים מה עומד מאחורי התשובה, לא רק שיש לכם תשובה אלא יש לכם גם יידע.

אז מי אתם אנשי התשחצים והתשבצים

אתם אנשים אינטליגנטים שאוהבים ללמוד ולהעשיר את הידע בכל תחום. חובבי תשחצים ותשבצים לעתים קרובות לומדים דברים חדשים בצורה מהנה, בשל כך מעבר לפתרונות של התשחצים והתשבצים שניתנו לכם אנו מרחיבים ומעמיקים בנושא כך חוץ מהפתרונות, כדי שגם תבינו את הנושא ואפילו תלמדו דברים חדשים שאולי לא ידעתם קודם על הנושא בו אתם עושים את התשחץ. הבה נתחיל ללמוד על הנושא שלנו להיום.

איראן - מדינה מוסלמית במזרח התיכון

איראן היא אומה עם תרבות והיסטוריה עשירה. זה גם ביתה של אחת התרבויות העתיקות בעולם.

איראן היא המדינה השנייה בגודלה במזרח התיכון. היא גובלת בעיראק ממזרח, אפגניסטן ופקיסטן מדרום, וטורקמניסטן, אזרבייג'ן וארמניה מצפון.

באיראן יש אוכלוסייה של כ-85 מיליון איש.

השפה הרשמית של איראן היא פרסית.

איראן היא מדינה שהייתה בחדשות בגלל הרצון ליכולת הגרעינית. היא אחת המדינות הבודדות שיש לה רוב שיעי, והיא נשלטת ברובה על ידי החוק האסלאמי.

המהפכה האיראנית של 1979 הפילה את המלוכה הנתמכת על ידי ארה"ב, הקימה רפובליקה אסלאמית ויצרה מדינה אסלאמית. זה הוביל לירידה בהשפעה ובכוח של ארה"ב באיראן, אך גם הוביל לבעיות כלכליות רבות לאיראן. המהפכה האיראנית הביאה גם להגבלות נוספות על זכויות נשים וחירויותיהן.

טהראן - בירת איראן

טהראן היא עיר הבירה של איראן. זוהי העיר והאזור העירוני הגדולים במדינה.

טהרן מונה מעל ל-8,693,706 מיליון תושבים, מה שהופך אותה לעיר הגדולה ביותר באיראן ולאחת הערים הגדולות באסיה.

טהראן היא מטרופולין עם הרבה מבנים מודרניים ושדרות רחבות.

איראן מדכאת נשים

נשים איראניות מדוכאות בדרכים רבות. אסור להם ללבוש בגדים שמראים את שיערם והם חייבים ללבוש חיג'אב. הם אינם יכולים לעבוד ללא אפוטרופוס זכר ואינם יכולים להתחתן ללא רשות אביהם.

החוק באיראן מגביל מאוד בכל הנוגע לזכויות נשים. נשים יכולות להיות מוצאות להורג על ניאוף, אם הן נאנסו, או אם הן מבצעות רצח תוך כדי הגנה מפני תוקף. נשים אינן רשאיות לרשת רכוש מהוריהן וילדים אינם זוכים לזכויות ירושה שוות כמו ילדים זכרים.

בעשור האחרון, הרבה נשים איראניות לקחו את העניינים לידיים והחלו להילחם על זכויותיהן על ידי הורדת החיג'אב שלהן במקומות ציבוריים כמו רחובות או פארקים, מחאה נגד החוק שמכריח אותן ללבוש אותו, או סתם לבשו זה רופף במקום בחוזקה סביב הצוואר.

ממשלת איראן מדכאת נשים בכך שהיא מאלצת אותן ללבוש חיג'אב, אוסרת עליהן להשתתף באירועי ספורט ומגבילה את הגישה שלהן לחינוך.

נשים איראניות אינן מורשות להשתתף באירועי ספורט באיראן. נאסר עליהם גם לעסוק בספורט או להיכנס לאצטדיון. בנוסף, אסור להם ללמוד בכל מוסד חינוכי שהוא משותף. ממשלת איראן גם אוכפת את חוק החיג'אב כבר עשרות שנים. נשים נאלצות ללבוש חיג'אב במרחבים ציבוריים וברחובות טהראן, שם הן אינן יכולות לחשוף אף חלק בגופן כמו שיערן או צווארן.

איראן היא מדינה שנאבקת עם דיכוי נשים כבר שנים רבות. באיראן אסור לנשים לקבל אותן זכויות כמו גברים. אסור להם לבחור את הבגדים שלהם ואפילו אסור להם לצאת מהבית בלי שיהיה איתם בן משפחה גבר. נשים באיראן נלחמות על זכויותיהן מאז 1979, אז נלקחו מהן על ידי הממשלה.

לנשים באיראן אין חירויות והתייחסות אליהן כאל אזרחיות סוג ב'. על מנת לוודא שקולם יישמע, נשים איראניות מפגינות ומאתגרות את החוקים הללו בדרכים שונות כמו הורדת החיג'אב או יציאה לרחובות מבלי שבן משפחה גבר מלווה אותן.

מקווים שמאמר זה ענה לכם על כל הפתרונות בנושא עיר באיראן תשחץ או תשבץ, מקווים שחידשנו לכם דברים שלא ידעתם לפני בנושא ושהתוודעתם לדברים שלא ידעתם לפניכן, למאמרים נוספים בנושא ובנושאים אחרים מוזמנים לבקר באתרנו

תפריט נגישות אתר

חדש באתר היידפארק

בעקבות המצב הכלכלי שאזרחי ישראל נתקלו בשל המלחמה,
הוקמה פלטפורמה חדשנית - עם מעל 80% הצלחה!

- פיננסי נט -

בכדי לעזור כמה שניתן למצב הכלכלי של כל אזרח ואזרחית במדינה.

רוצים לבדוק ללא עלות אם מגיעים לכם כספים?
לחצו הכפתור הירוק למטה

בהצלחה, מצוות אתר היידפארק💝