תשחצים ותשבצים

מנשיאי ארצות הברית תשחץ או תשבץ - פתרונות והסברים מעשירים בנושא

מנשיאי ארצות הברית תשחץ

שתפו למשפחה וחברים
שגם הם יוכלו להנות מקריאת הכתבה

שלום לכל פותרי התשחצים והתשבצים! במאמר זה יינתנו לכם פתרונות לנושא מנשיאי ארצות הברית תשחץ או תשבץ, לאחר מכן, תוכלו לעיין בהמשך קריאת המאמר שהורחב במיוחד עבורכם. אנו מקווים שתהנו מקריאה של מאמר זה.

  • מנשיאי ארצות הברית 2 אותיות: לא נמצאו עדיין פתרונות לנושא מנשיאי ארצות הברית תשחץ או תשבץ 2 אותיות
  • מנשיאי ארצות הברית תשחץ או תשבץ 3 אותיות: בוש
  • מנשיאי ארצות הברית תשחץ או תשבץ 4 אותיות: גרנט, אדמס, הייז, הובר, פולק, טאפט, פירס, פורד, קרטר, קנדי
  • מנשיאי ארצות הברית תשחץ או תשבץ 5 אותיות: ארתור, אובמה, ביידן, ביורן, טיילר, ג'קסון, טרומן, טראמפ, רייגן, מונרו
  • מנשיאי ארצות הברית תשחץ או תשבץ 6 אותיות: ג'ונסון, קולידג', ביוקנן, גרפילד, ג'פרסון, הריסון, הרדינג, טיילור, וילסון, מקינלי, מדיסון, פילמור, ניקסון
  • מנשיאי ארצות הברית תשחץ או תשבץ 7 אותיות: קליבלנד, לינקולן, רוזוולט, קלינטון
  • מנשיאי ארצות הברית תשחץ או תשבץ 8 אותיות ומעלה: אייזנהאואר
  • מנשיאי ארצות הברית תשחץ או תשבץ שתי מילים ומעלה: אנדרו ג'קסון, אברהם לינקולן, ברק אובמה, ביל קלינטון, ג'ון אדגר הובר, ג'ו ביידן, ג'ון טיילר, ג'ון אדמס, ג'ורג' בוש, ג'ון קנדי, גיימס גרפילד, ג'ורג' הרברט ווקר בוש, ג'יימס מונרו, ג'יימס מדיסון, ג'ימי קרטר, ג'יימס פולק, גרלד פורד, גרובר קליבלנד, דוויד אייזנהאואר, דונלד טראמפ, הרברט הובר, הארי טרומן, וורן הרדינג, וודרו וילסון, ויליאם מקינלי, ויליאם הנרי הריסון, תומאס ג'פרסון, מילרד פילמור, יוליסס סימפסון גרנט, סטיבן קליבלנד, מרטין ואן ביורן, ריצ'רד ניקסון, רונלד רייגן, תאודור רוזוולט, רתרפורד הייז.

לאחר שגילינו ביחד את הפתרונות, בואו ונלמד דברים מעניינים על הנושא שלנו. תהנו!

הנשיא ה-45 של ארצות הברית - דונלד טראמפ

דונלד טראמפ הוא הנשיא ה-45 של ארצות הברית ואחת הדמויות השנויות במחלוקת בפוליטיקה האמריקאית. הוא נולד בקווינס, ניו יורק ב-14 ביוני 1946. הוא איש עסקים, איש טלוויזיה ופוליטיקאי כבר למעלה מ-50 שנה. דונלד טראמפ הכריז על מועמדותו לנשיאות ב-2015 ונבחר לנשיא ה-45 של ארצות הברית ב-8 בנובמבר 2016, הוא נבחר ונכנס לתפקידו ב-20 בינואר 2017.

דונלד טראמפ זכה להצלחה עצומה בתחום הנדל"ן, הבנייה, הבידור והעסקים. אביו פרד טראמפ הצליח בעסקי פיתוח נדל"ן בעוד אמו מרי אן מקלאוד הייתה מהגרת סקוטית שעבדה כמשרתת. שוויו הנקי מוערך ב-3.1 מיליארד דולר והוא היה נשוי שלוש פעמים. יש לו חמישה ילדים משלושת נישואיו.

טראמפ למד בבית הספר היוקרתי קיו-פורסט מהגן עד כיתה ז' ולאחר מכן המשיך את לימודיו באקדמיה הצבאית של ניו יורק, שם סיים את בית הספר התיכון בשנת 1964. לאחר מכן הוא נרשם לאוניברסיטת פורדהאם למשך שנתיים לפני שעבר לבית הספר למינהל עסקים בוורטון ב-Warton אוניברסיטת פנסילבניה ממנה סיים תואר ראשון בכלכלה ב-1968.

טראמפ התחיל עם הלוואה קטנה מאביו ובסופו של דבר הגדיל את האימפריה שלו כך שתכלול מגרשי גולף, בתי קזינו, מלונות ונכסים אחרים במספר מדינות ברחבי העולם. ארגון טראמפ מחזיק בנכסים בשווי של עד 1.6 מיליארד דולר הכוללים בניינים כמו מגדל טראמפ בניו יורק או מגדל טראמפ העולמי במנהטן בין היתר וכן מגרשי גולף כמו מועדון מאר א-לאגו האייקוני בפאלם ביץ' פלורידה או דוראל אתר הנופש והספא גולף ממש מחוץ למיאמי פלורידה שאירח את אליפות ה-WGC קאדילק השנה לשחקני גולף מקצוענים בפעם הראשונה.

לאחר שלמדנו על הנשיא דונלנד טראמפ, בואו ונמנה ביחד את הישגיו העיקריים כנשיא ארצות הברית.

ההישגים העיקריים של הנשיא טראמפ

הנשיא טראמפ השיג הישגים רבים מאז שהפך לנשיא בשנת 2016. הבולט שבהם הוא חוק רפורמת המס שעליו חתם ב-22 בדצמבר 2017. מדובר בשיפוץ מס שמפחית את שיעור מס החברות מ-35% ל-21%. המשמעות היא שלחברות יהיה יותר כסף להוציא מה שיוביל לשכר גבוה יותר לעובדים.

ההישג הנוסף של הנשיא טראמפ הוא החלטתו לפרוש מהסכם פריז, שהיה הסכם עולמי להפחתת שינויי האקלים. הוא נחתם על ידי 195 מדינות ונכנס לתוקף ב-4 בנובמבר 2016. ההסכם קבע תוכנית פעולה גלובלית למאבק בשינויי האקלים ומעקב אחר ההתקדמות באמצעות דרישות דיווח ושקיפות.

הבית הלבן אמר שהנשיא טראמפ השיג יותר מכל נשיא אחר בששת החודשים הראשונים שלו.

כמה מההישגים הבולטים שלו הם:

  • הוא חתם על צווים ביצועיים לפרק את התקנות מתקופת אובמה
  • הוא פרש מהשותפות הטרנס-פסיפיקית (TPP)
  • הוא הורה לחקור את הונאת הבוחרים. מינה מנהל חדש למשרד לביטחון פנים.
  • הוא גם ביצע מינויים חשובים לקבינט שלו כמו ג'ף סשנס כתובע הכללי וג'יימס מאטיס כשר ההגנה.
  • מינויו של ניל גורסוץ' לבית המשפט העליון, שהפך לשופט עמית ב-10 באפריל 2018. גורסוץ' הוא שופט שמרן בעל השקפה טקסטואלית והוא ידוע כאחד ההישגים המשמעותיים ביותר של הנשיא טראמפ בתקופת כהונתו עד כה. הוא החליף את אנטונין סקאליה שמת ב-13 בפברואר 2016 בזמן שעדיין כיהן כשופט עמית בבית המשפט העליון.

וכעת בואו נבחן גם את הצד השלילי של הנשיא טראמפ.

הצד השלילי של נשיאותו של דונלד טראמפ

דונלד טראמפ הוא הנשיא ה-45 של ארצות הברית. הוא נבחר בנובמבר 2016 לאחר קמפיין שהתמקד בהגירה בלתי חוקית, סחר בינלאומי וטרור אסלאמי.

הנשיאות של טראמפ הייתה שנויה במחלוקת מההתחלה. השבועות הראשונים שלו בתפקיד התאפיינו בשורה של פקודות ביצוע שלטענתו "יגנו" על העם האמריקאי מפני טרור. הצווים הללו כללו איסור נסיעה על אנשים משבע מדינות בעלות רוב מוסלמי, בניית חומה בגבולה הדרומי של אמריקה עם מקסיקו ופרישה מהשותפות הטרנס-פסיפיקית.

ההחלטה השנויה ביותר במחלוקת שקיבל טראמפ עד כה הייתה החלטתו לפרוש מהסכם האקלים של פריז. החלטה זו זכתה לביקורת הן מבית והן מחוצה לה, שכן היא סימנה את פרישתה של אמריקה מהמנהיגות העולמית בנושא זה.

נשיאותו של דונלד טראמפ הייתה מוקפת במחלוקת לא מעטות והוא הנשיא שהיה מרכז המחלוקת מאז כניסתו לתפקיד.

הדמוקרטים ניסו להדיח את טראמפ מאז כניסתו לתפקיד, אך הם לא הצליחו לאסוף מספיק קולות בקונגרס. עם ההחלטה האחרונה של דונלד טראמפ לסגור את הממשלה, נראה שהם מתקרבים ליעד שלהם.

אנו מקווים שנהנתם מקריאה של מאמר זה העוסק בנושא מנשיאי ארצות הברית תשחץ או תשבץ, מקווים שניתנו לכם כל הפתרונות ושלמדתם דברים חדשים בנושא, למאמרים נוספים בנושא ובנושאים אחרים מוזמנים לבקר באתרנו.

תפריט נגישות אתר

חדש באתר היידפארק

בעקבות המצב הכלכלי שאזרחי ישראל נתקלו בשל המלחמה,
הוקמה פלטפורמה חדשנית - עם מעל 80% הצלחה!

- פיננסי נט -

בכדי לעזור כמה שניתן למצב הכלכלי של כל אזרח ואזרחית במדינה.

רוצים לבדוק ללא עלות אם מגיעים לכם כספים?
לחצו הכפתור הירוק למטה

בהצלחה, מצוות אתר היידפארק💝