עסקים ותעשייה

מה חשוב שתדעו על חיפויי אלומיניום?

חיפויי אלומיניום

שתפו למשפחה וחברים
שגם הם יוכלו להנות מקריאת הכתבה

נעשה שימוש בחיפוי אלומיניום לצורך יצירת מראה אחיד של חזית המבנים. כיום, ניתן לראות שמשתמשים בחיפוי אלומיניום באתרי סחר, פארקי תעשייה ומבנים שונים.

בכתבה הבאה, נסקור מהם היתרונות בחיפוי אלומיניום ולמה מומלץ לכם לבחור בו בשיפוץ הבא שלכם.

הכתבה בשיתוף עם אלום גג המתמחה בחיפויים למבנים בהם, חיפויי חוץ, חיפוי קירות אלומיניום, חיפויים מאבץ, חיפוי HPL, פייבר-צמנט, אלוקובונד ועוד.

כמה מילים על חיפוי אלומיניום

אם עד לא מזמן היה אפשר לראות שימוש בחיפוי אלומיניום רק בתעשייה, כיום זהו לא המצב. אפשר לראות שמשתמשים בו גם במגזר הפרטי ומדוע? כי יש בו המון יתרונות וזאת בנוסף לחזות האסתטית שהוא מעניק וכמובן לגימור המושלם.

יתרון מס' 1 - חיפוי אלומיניום יגן על המבנה מפני רטיבות ולחות

באמצעות חיפוי אלומיניום, ניתן לספק הגנה למבנה לא רק מפני לחות ורטיבות אלא גם מתנאי מזג אוויר משתנים. תודות ליתרון זה של חיפוי האלומיניום, אפשר לספק הגנה מלאה ומשמעותית לכל מבנה וגם לחסוך עלויות הכרוכות בתיקונים ובתחזוקה של המבנה.

יתרון מס' 2 - חיפוי אלומיניום מגיע במבחר של סגנונות וצבעים

חיפוי אלומיניום משווק בהמון צבעים וגם סגנונות. כך שאפשר להתאים אותו להעדפות, לתקציב ולצרכים של כל לקוח. אגב, מעבר ליתרונות העיצוביים, לחיפויי אלומיניום יש בידוד תרמי מעולה מפני חום וגם קור.

יתרון מס' 3 - חיפוי אלומיניום ליישור קירות וגם להענקת חוזק ועמידות

באמצעות הנחה של לוחות אלומיניום ישרים על הקירות, אפשר ליישר קירות עקומים. כמו כן, חיפוי אלומיניום שמותקן על הקיר, יספק לקירות עמידות וחוזק גבוהים וכל זאת מבלי להוסיף משקל כבד למבנה כולו ומדוע? כי האלומיניום הוא חומר קל.

יתרון מס' 4 - בידוד אקוסטי מושלם

חיפוי קיר מספק בידוד אקוסטי מעולה והוא שומר על עמידות השלד של המבנה לאורך זמן ממושך. בידוד אקוסטי יתאים בעיקר למבני תעשייה או לאזורים המוניים בהם יש צורך לבודד את הרעש החיצוני.

יתרון מס' 5 - חיפוי אלומיניום קל לניקיון ותחזוקה

קירות מחופים באלומיניום, קל מאוד לנקות. כמו כן, חיפוי אלומיניום מונע הצטברות של אבק וגם לכלוך על הקירות.

כמה מילים לסיכום...

אין ספק שחיפוי אלומיניום הוא חיפוי שיכול לענות על כל הצרכים של הלקוח. כמו כן, יש לו המון יתרונות רבים שהופכים אותו למועדף בקרב חיפויים אחרים. במידה ואתם מעוניינים בהתקנת חיפוי אלומיניום, כל שתצטרכו לעשות הוא לפנות לחברה המתמחה בחיפויים למבנים. בדקו שיש על החברה המלצות (תוכלו לקרוא אותן ברשתות החברתיות, בפורומים שונים ובכרטיס העסק של החברה המופיע בגוגל), בדקו כמה שנות ניסיון יש לה בתחום, בקשו לדבר עם לקוחות ולראות עבודות שביצעה החברה (כך תוכלו להתרשם מאיכות העבודה) ובררו מהו המחיר המבוקש.

שיהיה בהצלחה!

תפריט נגישות אתר