עסקים ותעשייה

מדוע חשוב שלעסק שלך יהיה כרטיס ביקור

כרטיס ביקור

שתפו למשפחה וחברים
שגם הם יוכלו להנות מקריאת הכתבה

שיווק עסק מהווה דבר חשוב מאוד. כל עסק מכיר בעובדה כי מלבדו, ישנם בשוק עוד לא מעט בעלי עסקים המציעים שירותים דומים או זהים ומתחרים אתו על קהל הלקוחות. על כן, על כל עסק לבדל את עצמו עד כמה שניתן באמצעות שיווק איכותי. כיום קיימים לא מעט אמצעים דיגיטליים שבהם ניתן להיעזר בכדי לקדם עסק. יחד עם זאת, חשוב מאוד להבין כי על אף כל האמצעים הדיגיטליים המדוברים, לא כדאי שהעסק יוותר על דבר בסיסי, חשוב, פשוט ובעל משמעות רבה, הלא הוא: כרטיס ביקור מודפס.

למה כרטיס ביקור חשוב לעסקים?

לכאורה, אנו חיים בעולם דיגיטלי מתקדם ועל כן, כרטיס מודפס כבר פחות רלוונטי. אולם, חשוב מאוד להבין כי לכרטיס הביקור המודפס עדיין יש חשיבות, ערך והשפעה, בדיוק כפי שהיו לו בעבר. כרטיס ביקור רלוונטי מאוד גם לעסקים קטנים וגם לעסקים גדולים, גם לאנשי מקצוע עצמאיים וגם לפרילנסרים. מדובר למעשה על אחד מאמצעי השיווק המקוריים והאיכותיים שקיימים כיום. בעידן שבו כל אדם מוצף בפרסומות ובבאנרים אשר מרצדים לו על המסך ללא הרף, הכרטיס המודפס והמעוצב הוא בהחלט שינוי מרענן. כרטיס ביקור מודפס - https://www.inkreadyprint.co.il/business-cards/ - משדר יחס אישי ללקוחות ומעבר לכך, הוא פונה גם לאוכלוסיות שמתקשות להשתמש בכלים דיגיטליים לרבות אינטרנט, אפליקציות ועוד כגון: קהל מבוגר או קהל מהציבור החרדי שיש לו פחות גישה לאינטרנט. בכדי להרחיב את קהל היעד עד כמה שניתן, בכדי לשדר אותנטיות ונגישות ללקוחות ובכדי שתהיה אפשרות לחלק את הכרטיס לכל לקוח פוטנציאלי שנתקלים בו, בכל מקום באשר הוא, אין ספק כי כרטיס ביקור הוא חובה.

כרטיס ביקור קומפקטי ונוח

הכרטיס המדובר הוא קטן, מודפס ונוח מאוד לשימוש. ניתן להכניס אותו לארנק או לתלות אותו על הדלת במידה והוא מגיע בצורת מגנט. הוא לא מכביד על הלקוח. מדובר על אמצעי שיווק שמתאים לכל אחד. מעבר לכך הוא נוח לשליפה גם עבור בעל העסק עצמו. בניגוד לאתר האינטרנט שאת הקישור שלו לא פעם יש צורך לחפש במייל במיוחד, את הכרטיס ניתן לשלוף בקלות מהתיקייה או מהארנק, לתת אותו ללקוח ולדעת כי ברגע זה יש לו את כל הפרטים החשובים על העסק שלכם לרבות: שם העסק, המיקום שלו, דרכי יצירת קשר לרבות מספר טלפון, מספר פקס אם יש לכם, כתובת מייל וניתן לצרף גם כתובת אתר אינטרנט או שם דף עסקי ברשת החברתית.

עיצוב אישי של כרטיס ביקור

אחד מהיתרונות בכרטיסי ביקור מודפסים הוא שבעלי העסק הם אלה שבוחרים כיצד הוא ייראה בדיוק, באיזה צבעים הוא יודפס, מה בדיוק יהיה כתוב עליו, איזה לוגו יעטר אותו, איזה קישוטים ועוד. כיום ניתן כמובן להיעזר במעצבים גרפיים שיסייעו לכם בעיצוב הכרטיס באופן שבו אתם רוצים, אך אין ספק שהכרטיס המדובר יענה על הצרכים שלכם בממד העיצובי בצורה מושלמת. כל לקוח שיקבל את כרטיס הביקור שלכם, יוכל להשיג אתכם בצורה קלה ונוחה. לא מעט לקוחות יעדיפו לבחור בעסק שמפורסם בכרטיס ביקור כלשהו שהם קיבלו, על פני חיפוש של עסק באינטרנט, כאשר הם זקוקים לנותן שירות או למוצר כלשהו שהעסק מספק.

כיצד תבחרו כרטיס ביקור טוב ויעיל לעסק שלכם?

כרטיסי ביקור צריכים להתאים לכל עסק מכל הבחינות לרבות תוכן, עיצוב ואפילו סוג הנייר ועל כן, הדבר הראשון שעליכם לשאול את עצמכם הוא: איזה תדמית אתם מעוניינים להציג בכרטיס. בעלי עסקים רשמיים וחשובים כגון: עורכי דין או רואי חשבון יכולים לבחור בכרטיסים סולידיים בעיצוב מרשים שישדרו את הרצינות שלהם, המקצועיות שלהם ואיכות השירות שלהם, בעלי עסקים ממקצועות היופי יכולים לבחור בכרטיסים צבעוניים יותר המעוצבים בצורה אסתטית ומרשימה, רמז לעבודתם המדויקת, האסתטית והייחודית. חשוב להתייעץ עם אנשי מקצוע מתחום העיצוב לגבי סוג הכרטיס המתאים לעסק שלכם, בהתאם למסר שאתם רוצים להעביר ללקוחות שמקבלים את הכרטיס.

תפריט נגישות אתר

חדש באתר היידפארק

בעקבות המצב הכלכלי שאזרחי ישראל נתקלו בשל המלחמה,
הוקמה פלטפורמה חדשנית - עם מעל 80% הצלחה!

- פיננסי נט -

בכדי לעזור כמה שניתן למצב הכלכלי של כל אזרח ואזרחית במדינה.

רוצים לבדוק ללא עלות אם מגיעים לכם כספים?
לחצו הכפתור הירוק למטה

בהצלחה, מצוות אתר היידפארק💝