משפחה וקהילה

למה כדאי לכם להתקין מערכת סולארית?

מערכת סולארית

שתפו למשפחה וחברים
שגם הם יוכלו להנות מקריאת הכתבה

למערכת אנרגיה סולארית, יש לא מעט יתרונות שהופכים אותה לכדאית להתקנה.
מהם היתרונות? אנחנו מזמינים אתכם להמשיך בקריאה.
הכתבה נעשה בשיתוף עם חברת סולארייז המשווקת מערכות סולאריות לבית או לעסק. 

יתרון מס' 1 - חיסכון בפחמן דו חמצני

הידעתם שאלפי טונות של פחמן דו חמצני נחסכים תודות לייצור חשמל שנעשה על ידי אנרגיה סולארית? כך יוצא שהמערכת עוזרת למניעת התחממות כדור הארץ וגם למניעת זיהום אוויר.

יתרון מס' 2 - חיסכון בכסף

הידעתם שייצור חשמל באמצעות מערכות סולאריות הוא זול יותר מייצור חשמל בשיטה מסורתית? כמובן נציין שהדבר קשור גם למיקום של המערכת ולכמות השמש שיש באזור. קחו בחשבון שככל שהאזור יהיה עם קרינת שמש גדולה יותר והעננות תהיה נמוכה יותר, כך גם החשמל שמיוצר יהיה זול יותר. כמו כן, ככל שהמערכת תתפרס על שטח גדול יותר, כך גם העלות תהיה נמוכה וזאת ביחס לכושר הייצור של החשמל. חשוב לדעת שמחירי האנרגיה הסולארית הם נמוכים מאוד ואין ספק שמומלץ לייצר חשמל מהמערכות הסולאריות. זוהי אופציה משתלמת וכדאית בהשוואה לכל אופציה אחרת.

יתרון מס' 3 - תשואה גבוהה

אם תבחרו להשקיע במערכת סולארית, הרי שאתם יכולים להנות מתשואות גבוהות וגם קבועות וכמובן לאורך זמן. כאן נציין שהמערכת לא מתאימה לכל אחד ונדרשים תנאים מיוחדים על מנת להתקינה. מה שכן, אם היא מתאימה עבורכם, נוכל לאשר שמדובר על השקעה כדאית ושווה.

יתרון מס' 4 - מימון בנקאי

השקעה במערכת סולארית היא השקעה בטוחה. לכן גם הבנקים מסכימים לממן את אותה השקעה. שימו לב, אם בדירות, המימון מהבנקים עומד על כ-50 אחוזים, במערכות סולאריות, המימון מגיע ל-100 אחוזים. כך שגם אם אין לכם אפשרות להשקיע בהקמה של מערכת סולארית, הרי שתוכלו להיעזר במימון מהבנק. 

יתרון מס' 5 - חוסר תלות

כולנו רוצים לשלוט על ההוצאות הכספיות שלנו. כאשר נעשה שימוש במערכות סולאריות, הרי שנוכל בהחלט לשלוט על ההוצאות ובפרט על מחירי החשמל. העלות הגדולה היא על התקנת המערכת. לאחר ההתקנה, המערכת מתחילה לייצר חשמל והלקוחות שהתקינו אותה, נהנים מחשמל חינם למשך עשרות שנים.

יתרון מס' 6 - עצמאות אנרגטית

אין ספק שחשמל הוא אחד האלמנטים המרכזיים והחשובים בחיים שלנו. על כן, במידה ותבחרו להתקין מערכת סולארית, אתם תורידו את התלות בייצור של חברת החשמל ותהיה לכם את האנרגיה הדרושה לייצור חשמל מהמערכת עצמה. 

האם יש חסרונות למערכת סולארית?

בוודאי שאין דבר כזה מושלם ולצד היתרונות, אפשר גם למצוא חיסרון מרכזי בולט והוא:

-המערכת מייצרת אנרגיה רק בשעות האור. נכון אפשר להתגבר על הבעיה באמצעות אגירה שאובה או סוללת ליתיום. 

כמה מילים לסיכום...

נוכל לראות שהיתרונות עולים משמעותית על החסרונות והשקעה במערכת סולארית היא כדאית בהחלט. צרו קשר עם חברה המתמחה בהתקנת המערכת ותוכלו להנות מהשקעה בטוחה וריווחית.

תפריט נגישות אתר

חדש באתר היידפארק

בעקבות המצב הכלכלי שאזרחי ישראל נתקלו בשל המלחמה,
הוקמה פלטפורמה חדשנית - עם מעל 80% הצלחה!

- פיננסי נט -

בכדי לעזור כמה שניתן למצב הכלכלי של כל אזרח ואזרחית במדינה.

רוצים לבדוק ללא עלות אם מגיעים לכם כספים?
לחצו הכפתור הירוק למטה

בהצלחה, מצוות אתר היידפארק💝