אסתטיקה, טיפוח ויופי

טיפים לקניית בגדי מעצבים אונליין

קניית בגדי מעצבים באינטרנט

שתפו למשפחה וחברים
שגם הם יוכלו להנות מקריאת הכתבה

האינטרנט עשה מהפכה בהמון עולמות ובפרט בעולם האופנה. כיום, במקום להגיע לחנויות המוכרות בגדי מעצבים, אפשר לרכוש אותם דרך המחשב בבית שלכם. יש המון חברות בארץ שמציעות מותגים איכותיים מישראל וגם מהעולם. אין ספק שיש יתרון בקנייה ברשת, שכן העלויות נמוכות ואפשר לבצע את הרכישה בכל מקום, בכל שעה ובכל יום שנוח. את המשלוח, אפשר לקבל תוך זמן קצר וכך אפשר להרכיב בקלות מלתחה מושלמת מבלי לצאת מהבית. 

אז איך תוכלו להיות בטוחים שאתם מבצעים את הרכישה בצורה נכונה?
ואיך תוכלו להנות מכל היתרונות? אנו מזמינים אתכם להמשיך בקריאה...

טיפים שיעזרו לכם בבחירת בגדי מעצבים

אנו ממליצים לכם לקרוא בעיון את הטיפים שלנו. כך תוכלו להיות בטוחים שהרכישה שאתם מבצעים אונליין תהיה מוצלחת.

להלן הטיפים:

-בצעו את הרכישה מאתרים מוכרים. יש המון אתרים של מעצבי ומעצבות אופנה המציעים בגדי מעצבים הכוללים שמלות, חולצות ג'קטים ואביזרי אופנה. אחד האתרים המובילים בארץ הוא האתר של דקלה קדם בגדי מעצבים לנשים. ניתן לבצע את רכישת הבגדים דרך האתר או ניתן להגיע לחנות בתל אביב.

-בחנו את המידות. אחד האתגרים המרכזיים שיש להתמודד איתם כאשר מדובר על רכישת בגדים באינטרנט הוא שרוכשים בגד ללא מדידתו. יחד עם זאת, מרביתנו יודעים ומכירים את המידות שלנו ועל כן נוכל לרכוש את הבגדים ללא בעיה. אם מדובר על אתר ישראלי או אתר אירופי, אז אין צורך בביצוע המרות של המידות. מה שכן, אם מדובר על אתר אמריקאי, אז יהיה צורך להמיר את המידה למידה ישראלית או אירופאית. כמו כן, בחלק מהמקרים למרות שאנו מכירים את המידות שלנו, עדיין יכול להיות שהמידה שנזמין לא תהיה טובה עבורנו או שהגזרה לא תתאים למבנה גופינו. זכרו שתמיד תוכלו להחזיר את החבילה עם הפריטים שלא מתאימים ולקבל את כספכם בחזרה. כך שאין מה להתרגש מזה.

-בדקו את דמי המשלוח. אם מדובר על אתר ישראלי, עלויות המשלוח יהיו סטנדרטיות ויכולות להגיע לעלות של 30 עד 40 שקלים למשלוח. כמו כן, זכרו שיש לכם את האופציה להפחית או לחסוך לחלוטין את דמי המשלוח ולאסוף אותו מנקודת איסוף או סניף של החנות הנמצאת באזור מגוריכם. 

-בדקו שיש לאתר פרוטוקול אבטחה מתאים. כאשר מבצעים רכישה אונליין, מוסרים פרטי כרטיס אשראי ועל כן רוצים להיות בטוחים שהאתר מאובטח לכם. בדקו זאת. כמו כן, במידה ויש אפשרות לשלם דרך מערכת כמו PAYPAL, העדיפו את האופציה הזאת.

-התחילו בקטן. אין ספק שכאשר מבצעים רכישות באינטרנט, הפיתוי הוא גדול וכך יוצא שמעמיסים עוד ועוד פריטים ולא מרגישים כמה כסף מוציאים. על כן, הכי טוב יהיה לעשות רשימה של פריטים שאתם צריכים ובמידת הצורך גם לקבוע תקציב שאותו לא תעברו.

תפריט נגישות אתר