משפחה וקהילה

טיפים לזוגיות מנצחת

טיפים לזוגיות מנצחת

שתפו למשפחה וחברים
שגם הם יוכלו להנות מקריאת הכתבה

בכתבה הבאה תמצאו טיפים לזוגיות מושלמת. אם תבחרו ליישם אותם, אנחנו בטוחים שתוכלו לחולל פלאים בזוגיות שלכם.
הכתבה נעשה בשיתוף עם g69 חנות למוצרי מין.

יש בעיה? מטפלים בה כמה שיותר מהר

מומלץ שלא תדחיקו, תעגלו פינות או תחשבו שיהיה בסדר. אם יש בעיה, מטפלים בה. אם אתם לא מצליחים לפתור אותה, מומלץ לשקול ייעוץ זוגי.

דעו להתפשר

שאתם זוג, אתם שניים ועל כן יש לתת ביטוי לרצונות של שניכם ולא לרצונות של צד אחד בלבד. כאשר יש רק אחד מכם שמוותר על הרצונות שלו לטובת האחר, היחסים עשויים לקבל דפוס של שולט ונשלט. אגב, יחסים כאלה, לא יחזיקו לאורך זמן. על כן, כדאי להימנע מהם.

פנו זמן איכות גם לצד השני

ממש כמו שאתם מטפחים את הקריירה או את גידול הילדים שלכם, טפחו גם את הזוגיות.
היא לא אמורה להתנהל מעצמה. מומלץ להמשיך להתעניין אחד בשנייה, לשתף, למצוא זמן להיות ביחד, לפרגן עם מילה טובה, מחמאה וכמובן תשומת לב. כמו כן, יש גם לטפח את הרומנטיקה וגם את חיי המין.

טפחו את התקשורת הזוגית

עליכם ללמוד לדבר בפתיחות וללא אגו. עליכם להרגיש חופשיים עם בן או בת הזוג ולומר איך אתם מרגישים, מה קשה לכם ומה נעים לכם וכל זאת על מנת שיהיה אפשר לחזק את האמון ההדדי.

לימדו איך לריב

חשוב שיהיו גבולות לריבים שלכם. כלומר, הריבים יהיו ללא אלימות מילולית וגם ללא אלימות פיזית. כל אחד מכם צריך לדעת כיצד לשלוט בכעסים שלו וכמו כן יש לדעת גם כיצד להתפייס ולדבר על הדברים (גם כשיש חילוקי דעות).

אל תוותרו על כבוד והערכה הדדית

מדובר על הבסיס לזוגיות טובה ובריאה. כאשר כל אחד מבני הזוג יחזק את השני וגם יתמוך, הרי שיהיה אפשר לבנות זוגיות שהיא לא רק טובה אלא גם יציבה. כך בני הזוג יכולים לצמוח יחד.

עשו חלוקת תפקידים

כל אחד צריך לעשות את התפקידים שהוא טוב בהם. כמו כן, מדי פעם חשוב גם לאפשר לבן או בת הזוג להיכנס לטריטוריה שלכם וכמובן לתת להם להיות שותפים להחלטות. תסכימו איתנו שאתם לא רוצים שרק על אחד מכם יפלו נושאים כמו, עבודות הבית וטיפול בילדים.

אפשרו מרחב אישי פרטי

חשוב מאוד שלשניכם יהיו תחביבים משלכם וגם חברים שאפשר להיפגש איתם מדי פעם. הריחוק הזה יכול לעשות רק טוב לזוגיות וגם יכול להעשיר משמעותית את החוויות שלכם.

תראו את הדברים החיוביים שיש בזוגיות שלכם

פרגנו לבן או בת הזוג כאשר הם עושים דברים יפים עבורכם. אל תקבלו אותם כמובנים מאליהם.

תזמו פעילויות שוברות שגרה

לדוגמה, תוכלו להשאיר פתקים רומנטיים, הודעות SMS ובכלל תוכלו לצאת לכל מיני פעילויות כמו, משחק באולינג, יציאה למסעדה רומנטית, טיול ועוד.

תפריט נגישות אתר

חדש באתר היידפארק

בעקבות המצב הכלכלי שאזרחי ישראל נתקלו בשל המלחמה,
הוקמה פלטפורמה חדשנית - עם מעל 80% הצלחה!

- פיננסי נט -

בכדי לעזור כמה שניתן למצב הכלכלי של כל אזרח ואזרחית במדינה.

רוצים לבדוק ללא עלות אם מגיעים לכם כספים?
לחצו הכפתור הירוק למטה

בהצלחה, מצוות אתר היידפארק💝