משפחה וקהילה

כל מה שחשוב לדעת על פונדקאות בגיאורגיה

פונדקאות בגאורגיה

שתפו למשפחה וחברים
שגם הם יוכלו להנות מקריאת הכתבה

כמעט כל זוג ישראלי ששוקל אפשרות של פונדקאות שומע על גאורגיה כיעד פופולרי להליך זה. בשנים האחרונות צוברת גאורגיה פופולריות, כיעד לגיטימי ונוח לפונדקאות, עם מסגרת חוקית ידידותית יחסית להורים המיועדים.

בשביל לצלוח הליך שכזה, יש להכיר מקרוב את חוקי הפונדקאות בגיאורגיה, ולהבין איך הם עשויים להשפיע אזרחים ישראליים שמעוניינים להוציא לפועל הליך זה. הפונדקאות הפכה ליותר ויותר נפוצה עם השנים, כאשר זוגות נשואים רבים משתמשים בה ככלי לטובת הקמת בית ומשפחה. אך בזמן שפונדקאות בישראל הינה הליך יקר מאוד, ישנם ישראלים שבוחרים להיעזר באפשרויות נוספות וטסים למדינות כמו גאורגיה, במטרה לעבור שם הליך פונדקאות זול ויעיל.

הבנת הליך פונדקאות בגאורגיה

פונדקאות היא הליך רפואי שבו אישה נושאת הריון לזוג אחר. כיום בגאורגיה ישנו רק סוג אחד של הליך פונדקאות, בו האם פונדקאית נושאת עובר שנוצר בהפריה חוץ גופנית, ואין לה שום קשר גנטי לעובר. למעשה, רק העובר נוצר בה, ובמקרה שכזה שני ההורים, הגבר והאישה, הם הורים הביולוגים לעובר. לצד זאת, ניתן לבצע בגאורגיה את ההליך בצורה נוספת, בה משתמשים בזרע של האב וביצית של תורמת אנונימית, שהיא לא הפונדקאית ואין לה שום קשר לפונדקאית.

חוקי פונדקאות בגיאורגיה

גיאורגיה היא אחת מהמדינות הבודדות בעולם שמאפשרות פונדקאות לאזרחים זרים, שהם זוגות נשואים שאינם אזרחי המדינה. הפונדקאות בגאורגיה מוסדרת עם שורה של חוקים בנושאי שירותי בריאות, שקובעים בין היתר, שרק זוגות נשואים יכולים לעסוק בפונדקאות במדינה. על כן, חשוב להבהיר שאך ורק זוגות נשואים רשאים להשתמש בפונדקאית בגיאורגיה. ההורים העתידיים חייבים להיות זוג נשוי כדת וכדין או זוג שמוכיח שהוא נמצא בזוגיות מעל שנה, וזאת דרישה קריטית שיש לאמת אל מול השלטונות הגאורגיים. יתר על כן, הליך הפונדקאות חייב להביא לידי ביטוי קשר גנטי עם הילד העתידי, לפחות מצד אחד של ההורים. בין אם זה עם זרע וביצית של שני ההורים המיועדים, או זרע של האב וביצית של תורמת שהיא לא הפונדקאית.

עם תחילת תהליך הפונדקאות, ההורים המיועדים והפונדקאית יהיו מחויבים לחתום על הסכם פונדקאות ובכך להסדיר מבחינה חוקית את ההליך כולו. הסכם זה יהווה את תנאיי הפונדקאות, לרבות פיצויים לפונדקאית במקרה הצורך, ויבהיר בצורה מוחלטת את הזכויות והחובות של ההורים העתידיים.

פונדקאות בגיאורגיה לישראלים

במהלך השנים, ועם התפתחות האמצעים, פנו ישראלים רבים לגאורגיה לטובת פונדקאות, הודות בעיקר למסגרת המשפטית הנוחה יחסית שקיימת במדינה.

ישנם גופים בישראל שדרכם ניתן לבצע הליך מסודר ויעיל  של פונדקאות בגיאורגיה. סוכנויות לפונדקאות בגיאורגיה כמו חברת "הזכות להורות" למשל, יכולות להוות עבורכם אפשרות מומלצת במיוחד להליך, עם ביקורות והמלצות רבות המתפרסות עליה כבר לאורך שנים.

חשוב לזכור, שישראלים שמבצעים הליך של פונדקאית בגיאורגיה חייבים לקבל צו בית משפט שיכיר בהם כהורים החוקיים היחידים של הילד. את צו בית המשפט יש לקבל עוד לפני שהילד נכנס לישראל, ומדובר בהליך ארוך שיש לקחת בתשומת לב מרבית. בנוסף, החוק הישראלי מחייב את האם הפונדקאית לוותר על כל הזכויות לילד, ועליכם לדאוג להסדיר עניין מהותי זה.

פונדקאות - הליך מורכב הדורש שיקול דעת ותכנון מדויק

אם אתם ישראלים השוקלים פונדקאות, עליכם להבין שהמסגרת המשפטית בגיאורגיה שונה מהישראלית, ועל כן תדרשו להתמודד עם אתגרים שונים ומיוחדים, שסביר להניח שעוד לא פגשתם. אך עדיין, למרות האתגרים, גאורגיה הפכה ליעד פופולרי לפונדקאות בשל המסגרת המשפטית הידידותית יחסית להורים העתידיים. אם אתם שוקלים לפתוח בהליך פונדקאות בגיאורגיה, אתם מוכרחים להיעזר בסוכנות מוכרת, ולקבל ממנה ייעוץ והכוונה, במטרה להבטיח הליך מוצלח וחיובי. בהקשרים אלה, סוכנות "הזכות להורות" היא הכתובת שלכם בכל הקשור לפונדקאות מוצלחת בגיאורגיה. הצוות המסור ילווה אתכם כבר מהשלבים הראשונים, וינסה לעשות הכל בשביל לספק לכם חוויה נוחה ומעצימה.

תפריט נגישות אתר

חדש באתר היידפארק

בעקבות המצב הכלכלי שאזרחי ישראל נתקלו בשל המלחמה,
הוקמה פלטפורמה חדשנית - עם מעל 80% הצלחה!

- פיננסי נט -

בכדי לעזור כמה שניתן למצב הכלכלי של כל אזרח ואזרחית במדינה.

רוצים לבדוק ללא עלות אם מגיעים לכם כספים?
לחצו הכפתור הירוק למטה

בהצלחה, מצוות אתר היידפארק💝