תיירות וחופשות

ההיסטוריה של בית חב"ד דובאי ותרומתו לקהילה היהודית האמריקאית

בית חבד דובאי

שתפו למשפחה וחברים
שגם הם יוכלו להנות מקריאת הכתבה

בית חב"ד בדובאי הוקם בשנת 1970 על ידי הרב שלום בער קרינסקי ורעייתו בת שבע. בני הזוג קרינסקי היו במקור מרוסיה והם עברו לישראל לפני שהגיעו לדובאי.

בית חב"ד מציע שירותים רבים ליהודים המתגוררים באזור כמו בית כנסת, ספרייה, מטבח כשר, כיתות לימוד לחינוך ילדים ועוד.

בית חב"ד דובאי הוא בית חב"ד הראשון בעולם הערבי ובית חב"ד הראשון מחוץ לישראל. בית חב"ד דובאי הוא מקום שאליו יהודים וישראלים יכולים ללכת לחגוג חגים, להתפלל או סתם לאכול ארוחת שבת.

כיום בית חב"ד דובאי מהווה יעד חשוב עבור יהודים מכל העולם המגיעים לבקר, להתפלל ולחגוג עם בני משפחה המתגוררים בדובאי.

תחילתו של בית חב"ד דובאי

בית חב"ד בדובאי הוא מקום חשוב לקהילה היהודית בעיר. זה מקום לאנשים לבוא ולהתפלל, ללמוד ולחגוג. חלק זה יתמקד בהיסטוריה של בית חב"ד בדובאי ותפקידו בקהילה היהודית. של העיר. בית חב"ד בדובאי הוא מקום חשוב לקהילה היהודית בעיר. זה מקום לאנשים לבוא ולהתפלל, ללמוד ולחגוג. חלק זה יתמקד בהיסטוריה של בית חב"ד בדובאי ותפקידו בקהילה היהודית בעיר.

בית חבד דובאי קיים כבר כ-10 שנים. מוקדם יותר השנה היו להם קשרים רשמיים עם ישראל וזו הסיבה שמגוון השירותים שהם מספקים גדל כדי להכיל את היהודים החיים באיחוד האמירויות הערביות. כיום מתגוררים כאן 2,400 יהודים שיכולים לסמוך על מגוון השירותים הנרחב של בית חב"ד דובאי.

הוא הרחבה של הבית המקורי שנמצא בתל אביב. הקימו אותו הרב בנצי ורעייתו חיה פריש. הם מקווים שעם התגברות היחסים בין ישראל לדובאי, הם יוכלו לעשות יותר כדי לשרת את הקהילה היהודית שלהם.

בית חב"ד בדובאי פועל מזה כעשור, עד לכינון היחסים הרשמיים של ישראל ואיחוד האמירויות. בית חב"ד הוא מרכז דתי יהודי. היא מספקת שירותים לתיירים וליוצאי חוץ, כגון ארוחות שבת, חגיגות ותכניות חינוכיות.

הוא מנוהל על ידי הרב לוי דוכמן ורעייתו. מרכז חב"ד זה הוא בית חב"ד היחיד במזרח התיכון המציע תפילות שבת הכוללות ארוחת ערב שישי מסורתית, ולאחריה שיעור תורה ותפילה בשבת בבוקר.

כיצד בית חב"ד תומך בצרכיהם של כל היהודים

בית חב"ד הוא מרכז הסברה יהודי. זהו מקום שבו יהודים יכולים לבוא וללמוד על דתם, לשאול שאלות ולהרגיש רצויים. בית חב"ד קיים משנות הארבעים. בית חב"ד נותן תמיכה ליהודים מכל הרקע. יש להם מאמרים על יהדות לקתולים, מאמרים יהודיים על יהדות למי שמעוניין ללמוד יותר על הדת, ומשאבים אחרים כדי לעזור לאנשים מכל הרקע ללמוד יותר על אמונתם הדתית.

תפילות במקום

בית חב"ד הוא ארגון בינלאומי המעניק חינוך ותמיכה יהודית ליהודים בכל העולם. משרד בית חב"ד בדובאי ממוקם במלון אדרס מרינה קומה 2, שם מקיימים תפילות מדי יום וארוחות שבת בכל ליל שישי.

מדובר בארגון ללא מטרות רווח המרחיב חינוך ותמיכה יהודיים ליהודים בכל רחבי העולם. במשך 80 השנים האחרונות, ארגון זה מנגיש את החיים היהודיים עבור יהודים מכל הרקע.

תפילות "בית חב"ד" מתקיימות במלון אדרס מרינה, קומה ב'. הם מציעים גם ארוחות שבת (בתשלום ובהרשמה מראש מכאן).

למקום מגיעים לא פעם חזנים מכל העולם שלוקחים חלק בתפילות והופכים אותן למיוחדות ומרגשות עוד יותר עבור הקהל המגוון שמשתתף בה.

בית חב"ד הוא ארגון דתי המעניק שירותים רוחניים לקהילה היהודית ולמבקרים מזה למעלה מ-30 שנה. הבית מספק מקום תפילה, הזדמנות ללמוד ולדבר על התורה וכן קבוצות תפילה וסעודות שבת.

למידע רחב בנושא, היכנסו לאתר ישראל דובאי - https://israel-dubai.co.il

מה שאתה צריך לדעת על בית חב"ד דובאי והקהילה היהודית באמירויות

בית חב"ד בדובאי הוא המרכז היהודי היחיד באמירויות. הוא מספק מקום ליהודים להתכנס ולהתפלל, כמו גם מרכז קהילתי לקהילה היהודית בדובאי.

האוכלוסייה היהודית בדובאי מונה כ-1,000 איש. הם בעיקר מישראל ומרוסיה.

כיצד אוכל להצטרף לקהילות היהודיות בדובאי?

זו שאלה שאנשים רבים שואלים את עצמם כשהם עוברים לדובאי. הקהילות היהודיות בדובאי מאוד מסבירות פנים וידידותיות. אתה יכול להצטרף אליהם על ידי ביקור בבית הכנסת או על ידי השתתפות באחד מהפסטיבלים היהודיים הרבים המתקיימים מדי שנה.

תפריט נגישות אתר

חדש באתר היידפארק

בעקבות המצב הכלכלי שאזרחי ישראל נתקלו בשל המלחמה,
הוקמה פלטפורמה חדשנית - עם מעל 80% הצלחה!

- פיננסי נט -

בכדי לעזור כמה שניתן למצב הכלכלי של כל אזרח ואזרחית במדינה.

רוצים לבדוק ללא עלות אם מגיעים לכם כספים?
לחצו הכפתור הירוק למטה

בהצלחה, מצוות אתר היידפארק💝