אסתטיקה, טיפוח ויופי

הגדלה והרמה של החזה – לנשים שרוצות להרגיש טוב מול המראה

הגדלה והרמה של החזה

שתפו למשפחה וחברים
שגם הם יוכלו להנות מקריאת הכתבה

לכל אחת מאיתנו יש רגשות שונים לגבי המראה של איזור החזה, ונשים רבות מתמודדות עם קונפליקטים מורכבים מאוד שנובעים מתוך הקושי לקבל ולהכיל את מראה החזה שלהן.

ועל כן, בשנים האחרונות יש עלייה מתמדת בכמות הנשים שמבקשות לעבור תהליכי הגדלה והרמה של החזה, במיוחד אחרי לידות ושינויים הורמונליים של הגוף.

במקביל, העבודה המקצועית של רופאים מומחים בתחומי הגדלה והרמה של החזה הולכת והופכת מדויקת יותר, ככה שאפשר ליצור מראה גופני פרופורציונלי וטבעי, ‏גם כאשר יש צורך להשקיע זמן ומשאבים בעבודה של הרופא שלכן.

תהליך הגדלה והרמה של החזה – בצורה פרופורציונלית לגוף שלך

הגישה המרכזית בתהליך הגדלה והרמה של החזה היא כמובן הרצון להעצים את המראה של החזה ביחס אל הגוף.

אך יחד עם זאת, רופא פלסטיקאי מומחה יעזור לך להבין שצריך לתת את הדעת על אלמנטים נוספים כמו:

  1. גודל השתלים שמתאימים לגוף - הן מבחינת הפרופורציות, אבל יותר חשוב מכך מבחינת היכולת של הגוף לקלוט את השתל בצורה בטוחה. הרופא נותן לך את ההמלצה שלו וביחד אתם צריכים לקבל את ההחלטה המתאימה למצב שבו אתם נמצאים.
  2. יצירת הפרופורציה הנכונה למראה הגוף - עיצוב החזה הוא חלק חשוב מתהליך העבודה של הרופא. את צריכה להסביר בדיוק מה הוא המבנה האידיאלי של הגוף שלך, והרופא יכול לנסות להתאים את המראה, בצורה האידיאלית בעזרת הכלים שעומדים לרשותו.
  3. מתיחה של האיזורים בסביבת החזה - בשביל לשמור על מראה מהודק ויפה, מעוצב ומורם, חייבים ליצור שילוב בין שימוש בשתלים לבין שימוש בטכניקות להרמה ומיצוב של החזה, בצורה הכי טובה שיש.
  4. שמירה על תהליך ההחלמה הדרוש - בכל שלב של הדרך, את והרופא שלך רוצים להיות מסונכרנים על ההחלמה ועל נורות אדומות שיכולות להשפיע על הבריאות בהווה ובעתיד ואתם רוצים להבין איך לשמור על הבריאות בצורה הטובה ביותר.

בחירה שקולה שמבוססת על הניסיון של הרופא

בשלב הזה, ברור לך שאת רוצה לעבור תהליך הגדלה והרמה של החזה ואת לא יכולה לעשות זאת ללא העזרה המקצועית של רופא מומחה. והיום, כשאת יכולה לבחור לעבוד עם מנתח פלסטי בכיר, האפשרויות שלך הרבה יותר נרחבות וטובות ליצור איכות חיים טובה וחווית ניתוח טובה יותר, למרות החששות שיש לך. אל תפחדי לבחור את האדם המקצועי המיומן ביותר, שגורם לך להרגיש בנוח ומצליח לתת לך את הפתרון הקליני הנכון, בהתאם למבנה הגוף שלך ולמצב שבו את נמצאת כיום, לפני הניתוח. הליווי המיומן והמקצועי של הצוות יכול לעזור לך גם במהלך הניתוח וגם אחריו, על מנת לאפשר לך להרגיש הכי טוב שיש.

תפריט נגישות אתר

חדש באתר היידפארק

בעקבות המצב הכלכלי שאזרחי ישראל נתקלו בשל המלחמה,
הוקמה פלטפורמה חדשנית - עם מעל 80% הצלחה!

- פיננסי נט -

בכדי לעזור כמה שניתן למצב הכלכלי של כל אזרח ואזרחית במדינה.

רוצים לבדוק ללא עלות אם מגיעים לכם כספים?
לחצו הכפתור הירוק למטה

בהצלחה, מצוות אתר היידפארק💝