פיננסים וכלכלה

איך מקבלים הלוואות חוץ בנקאיות בישראל?

הלוואות חוץ בנקאיות

שתפו למשפחה וחברים
שגם הם יוכלו להנות מקריאת הכתבה

הלוואות חוץ בנקאיות ניתנות לרוב, לאחר שהבנק לא מאשר עוד הלוואות דרכו מהרבה סיבות : מריבוי הלוואות, החזרים עם בעיות ועוד נתונים שאצל כל בנק הם משתנים. במאמר זה, נדע להבין מה היא הלוואה חוץ בנקאית וכיצד ניתן לקבל אותה.

הלוואות חוץ בנקאיות – לכל מי שצריך הלוואה!

כאשר אנו צריכים הלוואה למטרה כלשהי, המקום הראשון שרובנו פונים אליו הוא הבנק, אשר מעניק ללקוחותיו אפשרויות נוחות של הלוואות, עם ריביות סבירות ופריסות תשלומים נוחות, במרבית המקרים.

אך ישנם לא מעט מקרים שבהם אין אפשרות לקבל הלוואה מן הבנק, בגלל הלוואות קודמות, בגלל בעיות בחשבון הבנק או מסיבות אחרות. במקרים אלו עדיין אפשר לקבל את ההלוואה שזקוקים לה – על ידי האפשרות של הלוואות חוץ בנקאיות.

הלוואות חוץ בנקאיות

לא רק הבנק מוסמך ומסוגל לתת הלוואות ללקוחות אשר זקוקים לכך. ישנן לא מעט חברות חוץ בנקאיות אשר מספקות מימון והלוואות במגוון אפשרויות ותנאים. ישנן חברות רשמיות אשר מוכרות לכולנו כחברות אשר מאפשרות קבלת הלוואות – חברות אשראי, למשל.

חברות אלה מעניקות הלוואות בסכומים קטנים ובינוניים (ולעיתים גם בסכומים גבוהים יחסית), בתנאים נוחים, אך לרוב עם ריביות גבוהות יחסית. במרבית המקרים, בהלוואות מחברות האשראי אין צורך בביטחונות מיוחדים, והריבית הגבוהה היא שמהווה את הביטחון להחזר ההלוואה.

אפשרויות נוספות של הלוואות חוץ בנקאיות הן למשל קרנות פנסיה וחברות ביטוח. חברות אלה מאפשרות קבלת הלוואה, כאשר קרן הפנסיה או הביטוח אשר קיימות עבור הלקוח בחברה משמשות כביטחון להלוואה. כמובן, ישנן גם אפשרויות חוץ בנקאיות אחרות להלוואות, כמו חברות מימון פרטיות, גמ"חים, הלוואות מאנשים פרטיים, חברים או קרובי משפחה, ולחלופין גם הלוואות בשוק האפור וכדומה.

מתי ולמה כדאי לקחת הלוואות חוץ בנקאיות?

הלוואות שניתנות מחברות חוץ בנקאיות מאפשרות לכם לקבל הלוואות בסכומים הדרושים לכם מבלי לסתום את מסגרת האשראי הבנקאית, דבר שעשוי להיות חשוב מאד עבור אנשים מסוימים. בנוסף, חברות חוץ בנקאיות עשויות לגלות גמישות גבוהה יותר לגבי אפשרויות ההחזר, תנאי הריבית וכדומה.

וכמובן, לעיתים אין אפשרות לקבל הלוואה בנקאית, כך שהאפשרויות החוץ בנקאיות הן הצלה למי שזקוק להלוואה. עם זאת, כמובן, מומלץ שלא לקחת הלוואות משום סוג שהוא אם אין בהן צורך אמתי, על מנת להימנע ממצב של גלגול חובות ושל הצטברות של חובות לא מכוסים.

החברה המובילה בתחום המעניקה הלוואות חוץ בנקאיות הינה חברת Loan4u. היכנסו להשוואת הלוואות וקבלת הלוואה חוץ בנקאית מעולה ומהירה!

 

תפריט נגישות אתר