עסקים ותעשייה

איך להגדיל מכירות בעסק בזכות מועדון לקוחות?

להגדיל מכירות בעסק

שתפו למשפחה וחברים
שגם הם יוכלו להנות מקריאת הכתבה

כיום, יש חשיבות גדולה לתפעול של מועדון לקוחות. מדובר על מועדון שהלקוחות בו נהנים מכל מיני הטבות. מבחינת בעלי העסקים, הם נהנים לא רק מהנאמנות שהלקוחות במועדון מפגינים אלא גם מתחושת מחויבת גדולה יותר שלהם כלפי העסק.

כמו כן, אפשר לראות שמועדון לקוחות יכול להביא לצמיחה בהכנסות מהלקוחות הקיימים. על מנת שיהיה אפשר להגדיל משמעותית את היקף המכירות בעסק ולהביא ליותר עסקאות באמצעות מועדון הלקוחות, חשוב מאוד לנצל אוות בצורה חכמה ועם האסטרטגיה הנכונה.

הכתבה בשיתוף עם מועדוני לקוחות סימפלי קלאב.

טיפים להגדלת המכירות בעסק באמצעות מועדון הלקוחות

להלן הטיפים שלנו:

  • מבצעים ממוקדים רק לחברי מועדון - המטרה העיקרית היא לעודד את הלקוחות לבצע רכישה של מוצרים ושירותים וכך לגרום ליותר מכירות בעסק. הדרך האידיאלית לעשות זאת תהיה באמצעות הצעת מבצעים ממוקדים על כל מיני מוצרים שונים. את המבצעים הללו, יש להציע רק למי שמחזיק בכרטיס המועדון.
  • הטבת יום הולדת - אין ספק שרצוי לפתח קשר אישי בין המותג ובין הצרכים. כמו כן, רצוי גם לטפח אותו. יום הולדת הוא אירוע של פעם בשנה. אפשר למנף אותו לעסקה שתסייע בהגדלת המכירות. איך עושים זאת בהצלחה? מציעים הטבות ללקוחות ביום ההולדת שלהם. אפשר להציע הטבות רק לתאריך הספציפי של יום ההולדת, או שאפשר להציע הטבות לחודש היו הולדת.
  • מבצעים ייחודים רק לחברי המועדון - אפשר לזום אירועים סגורים רק לחברי המועדון. הכניסה אליהם תהיה בהצגת כרטיס  המועדון. הלקוחות ירצו לקחת חלק באותם אירועים ולהנות מכל מיני מבצעים המוצעים להם במסגרת האירוע. תודות לאירוע סגור כזה, אפשר להגדיל משמעותית את המכירות.
  • מבצעי 1+1 - אחד מבין המבצעים הפופולאריים שניתן להציע לחברי מועדון הלקוחות שלכם הוא מבצע 1+1. קונים מוצר אחד ומקבלים את השני במתנה. המבצעים האלה מושכים את קהל הלקוחות לבצע רכישה של מוצרים שכן הם מקבלים מוצר אחד ללא עלות. מנגד, בעל העסק מגדיל את המכירות בעסק.
  • הצעות ייחודיות לחברי המועדון - על מנת לחזק את הקשר האישי עם הלקוחות, אפשר להציע להם קופונים ייחודים וזאת על פי דפוסי הרכישות הקודמים שלהם.

דרכים נוספות להגדלת המכירות בעסק

מלבד מועדון לקוחות, תוכלו גם להשתמש בדרכים נוספות להגדלת המכירות והן:

  • השקיעו בתכנית עסקית.
  • השקיעו בבניית אמצעי שיווק ומכירה רלוונטיים. לדוגמה, תוכלו לפתוח כרטיס עסק בגוגל, להריץ קמפיין ממומן בפייסבוק ועוד.
  • השקיעו במיתוג העסקי והמוניטין של העסק.
  • פנו ללקוחות חדשים. תוכלו לעשות זאת באמצעות פרסום ברשתות החברתיות.
  • מלבד שיווק ממומן, בצעו גם קידום אורגני לאתר של העסק שלכם.
  • תפשטו את העניינים ועשו שימוש בדף נחיתה ממוקד.
  • צרו קשר עם חברות משלימות. במידה ואתם מספקים שירות מסוים שצריך לבוא ביחד עם שירות אחר שאתם לא מציעים, אז תוכלו לייצר שיתופי פעולה עם חברות המספקות את אותו השירות.
  • שדרו רצינות וגם מקצועיות. כלומר הביעו את הידע והמסירות שלכם באתר של העסק וכמו כן בדף שלכם ברשתות החברתיות.

תפריט נגישות אתר

חדש באתר היידפארק

בעקבות המצב הכלכלי שאזרחי ישראל נתקלו בשל המלחמה,
הוקמה פלטפורמה חדשנית - עם מעל 80% הצלחה!

- פיננסי נט -

בכדי לעזור כמה שניתן למצב הכלכלי של כל אזרח ואזרחית במדינה.

רוצים לבדוק ללא עלות אם מגיעים לכם כספים?
לחצו הכפתור הירוק למטה

בהצלחה, מצוות אתר היידפארק💝