נושאים שונים

איך כותבים באנגלית עבור אנשים שאינם דוברי שפת אם

איך כותבים באנגלית

שתפו למשפחה וחברים
שגם הם יוכלו להנות מקריאת הכתבה

במאמר זה אנו נענה על השאלה איך כותבים באנגלית עבור אנשים שאינם דוברי שפת אם, נרחיב על השפה האנגלית ונעבור על טעויות נפוצות בעת כתיבה באנגלית. אנו מקווים שתהנו מהקריאה של מאמר זה.

אנגלית היא השפה המדוברת ביותר בעולם. זוהי גם השפה השנייה הנלמדת ביותר בבתי ספר. עם זאת, זה יכול להיות קשה לאנשים שאינם דוברי שפת אם ללמוד ולשלוט באנגלית.

כדי שאנשים שאינם דוברי שפת אם, יבינו איך כותבים באנגלית, עליכם להשתמש תמיד במבנה משפט ובסימני פיסוק טובים. עליכם גם לוודא שאתם משתמשים במגוון אורכי משפטים כדי שהכתיבה שלכם לא תיראה חוזרת או מונוטונית. זה יהפוך את הכתיבה שלכם לקלה יותר ולקריאה מעניינת יותר עבור הקורא וכך יבינו איך כותבים באנגלית עבור אנשים שאינם דוברי שפת אם.

לאחר שענינו על השאלה איך כותבים באנגלית עבור אנשים שאינם דוברי שפת אם, כעת נסביר על השפה האנגלית.

מהי השפה האנגלית

השפה האנגלית היא שפה מערב גרמנית שמקורה באנגליה, הראשונה מבין השפות הגרמניות שצצה בצורה כתובה. זוהי השפה המדוברת ביותר בעולם, והפכה לשפה הבינלאומית של עסקים, מדע וטכנולוגיה. היא קשורה בקשר הדוק לפריזית והולנדית וחולקת איתם תכונות מסוימות שמייחדות אותן משפות הודו-אירופיות אחרות, כמו היעדר גזרת עצם וצירוף פועל.

מאפיין עיקרי של השפה האנגלית הוא ההתאמה החזקה שלה בין איות והגייה. המשמעות היא שמילים מאויתות בערך כפי שהן מבוטאות, בניגוד לכמה שפות אירופאיות אחרות שבהן לאותיות יש הגייה שונה מהצלילים המקבילים להן.

ישנם דיאלקטים רבים ושונים באנגלית. ניבים אלה מושפעים מהמיקום הגיאוגרפי, מהתרבות ומשפות אחרות שאנשים מדברים בהן. הדיאלקטים העיקריים של האנגלית הם אנגלית בריטית, אמריקאית, אוסטרלית וניו זילנדית.

האלפבית האנגלי מכיל רק 26 אותיות: ABCDEFGHIJKLMNOPQRSTU VWXY Z.

וכעת נעבור על טעויות נפוצות כאשר כותבים מאמרים בשפה האנגלית.

טעויות נפוצות בעת כתיבת מאמרים באנגלית

טעויות קורות וקשה להימנע מהן כשכותבים בשפה זרה. לעתים קרובות אנו עושים טעויות בכתיבה באנגלית כי אנו משתמשים בשפה שאינה שפת האם שלנו. עלינו להקפיד על המילים בהן אנו משתמשים ועל מבנה המשפט.

יש הרבה טעויות שאפשר לעשות כשכותבים מאמרים באנגלית. טעויות אלו עשויות לכלול:

  • שימוש בצורה שגויה של מילה
  • מבלבלים בין השימוש ב"א" ל"ה" - שימוש ב"איזה" במקום "זה"
  • שימוש לא נכון במאמרים
  • הסכם נושא-פועל
  • כינויים והקדמות
  • שגיאות פיסוק ואותיות רישיות

אנו מקווים שאהבתם את המאמר בנושא איך כותבים באנגלית עבור אנשים שאינם דוברי שפת אם, מקווים שקיבלתם את כל הידע הנדרש ובנוסף שלמדתם דברים חדשים שלא ידעתם לפני כן.

למאמרים נוספים בנושא ובנושאים אחרים מוזמנים לבקר באתרנו.

תפריט נגישות אתר

חדש באתר היידפארק

בעקבות המצב הכלכלי שאזרחי ישראל נתקלו בשל המלחמה,
הוקמה פלטפורמה חדשנית - עם מעל 80% הצלחה!

- פיננסי נט -

בכדי לעזור כמה שניתן למצב הכלכלי של כל אזרח ואזרחית במדינה.

רוצים לבדוק ללא עלות אם מגיעים לכם כספים?
לחצו הכפתור הירוק למטה

בהצלחה, מצוות אתר היידפארק💝