כלים שונים מציעים תוצאות שונות בתחומים שונים, ואפשר להתווכח על היעילות שלהם. אם יש כלי שהוכיח את עצמו שוב ושוב, שבר כל ספק בדרך למעלה, והפך לכלי של חובה לכל עסק באשר הוא, בארץ כמו גם בכל העולם, זה ללא ספק מערכת דיוור אלקטרוני.
עסק צריך לשווק את עצמו כמו שצריך, וכלים מנצחים בשיווק הם פריט נחשק בעולם העסקים. זו כאמור הסיבה העיקרית מדוע מערכות הדיוור האלקטרוני הפכו לשם דבר ולסיפור הצלחה, ממש כמו העסקים שממנפים מערכות אלו בתבונה.
נכון, התקנה של מערכת הדיוור האלקטרונית היא רק הצעד הראשון, ויש לנקוט בעוד מספר צעדים כדי שהיא תתחיל לעשות עבורכם עבודה של ממש, אבל הצעדים הללו הם חלק בלתי נפרד מתהליך הצמיחה של העסק שלכם, וכאן לפחות אתם יודעים שאתם עובדים בכיוון הנכון.
מדוע שווה לי להתקין ולעבוד עם מערכת דיוור אלקטרוני:
- איסוף מידע – מערכות הדיוור האלקטרוני החכמות והמתקדמות מאפשרות לכם לאסוף מידע מדויק על הקליינטים שלכם. האם הם פתחו את הדוא"ל, האם הם שהו בו וקראו אותו, האם הם לחצו על קישור זה או אחר, על תמונה או על לינק, ובאיזה צבע. כמות המידע שנאסף עם הזמן מאפשר לכם לבצע ניתוח וזיהוי תבניות ונטיות של לקוחות ולקוחות פוטנציאלים ('לידים'), והידע הזה שווה הרבה מאוד כסף. הוא מאפשר לכם לחדד עד מאוד את מאמצי השיווק שלכם, ולחסוך הון תועפות על שיווק קלוקל, כאשר כל מהלך שיווקי יושב על ידע של ממש, מבוסס ומוכח, ומעוגן במספרים ונתונים שאספתם בזמן אמת.
- גישה לתיבת הדוא"ל של הלקוחות שלכם – יש משהו מאוד אינטימי בתיבת הדוא"ל שלנו. אנשים בודקים את הדואר האלקטרוני שלהם גם עשר ועשרים פעמים ביום, ולפעמים זה אפילו הדבר הראשון שהם עושים בבוקר. עם כל הכבוד לרשתות החברתיות, דיוור חכם, מדויק ומכוון היטב פוגע בול, כי הוא משהו ספציפי שהם, הלקוחות, בחרו להרשם אליו, ובחרו להתעניין בו. זה מאפשר לכם למקד אפילו עוד יותר את מאמצי השיווק שלכם, ובעצם פותח בפניכם את הדלת ונותן לכם את האישור לשווק להם – הם פשוט מבקשים מכם לעשות זאת, אז למה לסרב?
- שירות לקוחות מקצועי – אם יש תלונה חוזרת ונשנית על עסקים בישראל ובכל העולם זו תלונה על איכות שירות הלקוחות. היכן הימים בהם "הלקוח תמיד צודק", כיום אנחנו בעולם בו הלקוח הוא הזדמנות לעשות כסף, ואת מי מעניין מה הוא אומר. לא עוד, אתם יכולים להיות אלו שמשנים את כללי המשחק במרחב העסקי בו אתם פועלים, ולייצר סטנדרט איכות חדש נטול פשרות. מערכת דיוור אלקטרוני היא הדרך האופטימלית למענה על שאלות וצרכים, בקשות ובעיות שהלקוחות שלכם מעלים, מה גם שהיא יכולה לעשות זאת בצורה אוטומטית לגמרי.